הרשמה

האתר של GTA VI מרמז על מידע חדש שיתפרסם בקרוב

מתרגשים לקראת החדשות?

אני רואה GTA VI, אני מתרגש

אני חושב שאפשר להגיד בלב שלם ובאופן גורף, שכמעט ואין גיימר היום שלא מתרגש מיציאתו של GTA VI שמתקרב אלינו עם כל יום שעובר. מאז חשיפת הטריילר הראשון למשחק לפני חצי שנה, קיבלנו הרבה מאוד שמועות על מידע חדש שיצא ממשרדי Rockstar. בעוד שאלה היו שמועות ותו לא, ניראה שעכשיו יש לנו מעט מידע ״רשמי״ שיכול להצביע לנו על חשיפה של מידע חדש על המשחק. ואיך נגיד את זה בפשטות? קהילת הגיימינג מתרגשת מאוד.

כורי מידע שחופרים בקבצים של משחקי Rockstar ובאתר שלהם באופן קבוע ואינסופי, גילו בימים האחרונים כמה עידכונים ושינויים חדשים לאתר החברה. האתר קיבל עידכון ל-API ומאגר הנתונים שלו עם התוספת של GTA VI ותחת התוספת הזאת ישנם 4 קבצים שכרגע לא זמינים לצפיה. זמן קצר לאחר עליית העידכון, אותה תוספת ירדה מהאוויר ואינה זמינה לצפיה, אם כי האינטרנט כמובן תיעד את זה והקוד עדיין זמין. אפשר לראות שהקוד מכיל 4 קבצים תחת ניתוב שמאשר לנו שאלו צילומי מסך חדשים מתוך המשחק. בשבועות האחרונים שמענו שהפיתוח של GTA VI מתחיל לפגר מעט בלוחות הזמנים שלו ויש גם מעט שחקנים שדואגים לצנן את אווירת ההתרגשות עם אפשרות לפירסום התמונות במקביל להודעה על דחיית המשחק, נקווה שאלו רק ספקולציות שיתבררו כלא נכונות.

אם לא די לכם בספקולציות וקונספירציות, אז משתמש Reddit בשם Ok_Owl_9137 שם לב שחשבון האינסטגרם של Rockstar החל להסתיר פוסטים ישנים כשהוא משאיר רק 14 פוסטים, עובדה שמובילה לרעיון שטריילר חדש לבד או יחד עם התמונות החדשות יחשפו ב-14 למאי. ב-16 למאי, Take Two שמחזיקה בבעלות של Rockstar מתכננת לקיים שיחת עידכון למשקיעים, עוד פרט מידע שמתווסף לקונספירציה וגורם לכולם ברדיט להתרגש.

Rockstar Games Instagram is weird.
byu/Ok_Owl_9137 inGTA6

כאמור, כל הפרטים והתוכניות האלה מבוססות על בסיס אמיתי אך קהילת הגיימינג לקחה אותם הרחק וצריך לקחת את המידע בעירבון מוגבל. ככל הניראה שבזמן הקרוב נקבל את ארבעת התמונות החדשות מתוך המשחק אך נושא הטריילר ניראה כרגע מעט עמום.
מה דעתכם על החדשות? סופרים את השניות עד GTA VI כמונו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י