הרשמה

רואים כפול: צמחים בעד זומבים

מאת: רונן אטיאס

צמחים בעד זומבים על ה-DS

הזומבים תוקפים את הדיאס, ולא מדובר בגרסה ניידת של Left4Dead: חברת משחקי הקז'ואל "פופ קאפ" הכריזה השבוע בחשבון הטוויטר שלה שמשחק ה-Tower Defence הפופולרי, "צמחים נגד זומבים", יגיע גם לניידת של נינטנדו. המעבר למסך מגע לא יהיה חדש לזומבים החביבים (המשחק שוחרר בגרסת אייפון השנה, ובחודש הבא גם תגיע גרסת 360), אך בפופ קאפ מבטיחים מספר חידושים בלעדיים, נוסף על כל מצבי המשחק המקוריים.

הכותר המדובר, למי שפופ קאפ לא הצליחה להשתלט לו על הזמן הפנוי, הוא כותר TD יצירתי והומוריסטי, בו מטרתנו היא להגן על ביתנו ממתקפת זומבים צמאי דם ע"י, אין טבעי מזה, גינון. המשחק זכה לציונים מעולים (ממוצע ציונים 88), מכר מיליונים, ומכיל עשרות סוגים של זומבים וצמחים, עיצוב ייחודי ומשחקיות שמתאימה כמו כפפה ליד לדיאס.

פוקימון: אדמה חרוכה ביפן

הוא אמנם לא מחדש מספיק, עם משחקיות שכמעט ולא השתנתה מאז 1996, אבל אם למישהו היה איזשהו ספק לגבי המכירות שלו, הוא יכול לסטור לעצמו פומבית ברגע זה.

תוך פחות מחודש מתחילת המכירה המוקדמת של "פוקימון שחור\לבן" ביפן, הוזמנו מראש כבר מעל 1,080,000 עותקים של המשחק, והמספרים עוד עולים. ואחרי זה עוד שומעים פוליטיקאים יפנים קוראים לאמריקאים "עם של רפי שכל"...

כותר התפקידים החדש שבר בקלילות את שיא המכירות המוקדמות למשחק דיאס ביפן, והצפי שהוא יגיע למעל מיליון וחצי יחידות הזמנות מוקדמות עד להשקה ב-18 בספטמבר. את השיא במערב הוא יוכל לנסות לשבור בסביבות אביב 2011.

הדרך המהירה לסגנון חיים חקלאי

השבוע שוחרר משחק הסימולציה\תפקידים Harvest Moon: Grand Bazaar. vכותר, שיצא כבר לפני שנתיים בגרסתו היפנית, עוסק' כמו 18 (!!!) המשחקים שקדמו לו בסדרה, בהקמת וניהול חווה חקלאית בעולם פנטזיה, כולל הקמת משפחה קטנה, פתרון בעיות בקהילה ולפעמים אפילו הצלת העולם, בין השקיית ערוגת הגזר לקטיף העגבניות.

המשחק החדש, כמו שמרמז שמו, מרחיב את אלמנט השוק ומכירת היבול. מהסרטונים הוא נראה מסורתי מאוד, וגם הביקורת בנינטנדו פאוור מציינת שמדובר במשחק זהה לארבעת קודמיו על ה-DS (והעניקה לו ציון 6). למכורים לסדרה בלבד - אם יש כאלה בארץ.

להתראות קיפוד, שלום קיווי

עוד משחק ששוחרר השבוע לכפול המסך (ולווי ול-iPhone), הוא "איווי הקיווי" של יוצר סוניק יוג'י נאקה, משחק פלטפורמה ממבט צידי בו נוביל אפרוח שמחפש את אמא שלו (ולא בארגנטינה). לרוע המזל הדבר היחיד שקיווי שלנו יודע לעשות זה לרוץ ימינה או שמאלה, ולכן אנו נעזור לו לעבור את המכשולים בעזרת ציור גשרים וקורים. העלילה מינימליסטית למדי, אך יש מספר רב של שלבים לעבור (100 בגרסה הרגילה ו-50 בגרסת ה-DSiWare), ומעט הביקורות שיצאו מסכימות שמכניקת המשחק חדשה ומרעננת.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:56 29.08.2010 | nhavu nhavu (אורח)

    מתי יגיע לדיאס משהו מקורי? הכל פה זה פורט\סדרה של מיליוני משחקים\עוד סדרה של מיליוני שיקים\משהו שהיה בכל מקום

  2. 2

    17:26 29.08.2010 | tripel5 tripel5

    כמה חיכתי להרווסט מון חדש

  3. 3

    17:43 29.08.2010 | יטינגר יטינגר (אורח)

    ל 1 ההפך ל DS יש את המשחקים הכי מקוריים מבין הקונסולות של הדור הנוכחי דווקא בקונסולות הנייחות יש משחקים לא מקוריים ב DS יש דווקא המון משחקים מקוריים יותר מכל קונסולה אחרת אבל מה לעשות יש בו גם הרבה פורטים וסדרות משחקים אל תשכח של DS יש את ספריית המשחקים הכי גדולה

    תודה על הכתבה תמשיך לכתוב !!

  4. 4

    17:55 29.08.2010 | עידן זיירמן עידן זיירמן (אורח)

    אני לא מבין מה הקשר בין פוקימון ל"עם של רפי שכל", ובין מעבר למסך מגע ל- Xbox 360.

  5. 5

    18:38 29.08.2010 | pavel831 pavel831

    זה צמחים נגד זומבים לא בעד

  6. 6

    09:56 30.08.2010 | ע ע (אורח)

    מממתי יפנים קוראים לאמריקאים "רפי-שכל"

  7. 7

       | פורסם ע"י