הרשמה

P-ינת ה-PSP: דמו אולימפי

מאת: מתי שמוקלר

עדכון מהאולימפוס

זוכרים איזה הייפ היה מסביב ל-GoW הראשון ל-PSP? אז "באנדל" של משחק עם סרט וכיוצא היה ממש טיפול VIP. היום זה סטנדרט - וכשהכי טוב הופך לסטנדרט, צריך להעלות את הרף.

בהתאם לכך סוני לא מראה סימני עצירה במסע הפרסום המטורף של God of War: Ghost of Sparta, ומארגנת אירוע קידום מכירות שכולו GoW, בו בין היתר יתקיימו ראיון עם יוצרי המשחק, הגרלות של מהדורת המשחק המיוחדת וגישה מוקדמת לדמו.

לאלה מאיתנו שלא חיים בארה"ב, אבל כן מנויים לשירות הפלייסטיישן+, הדמו של Ghost of Sparta יהיה זמין מאוחר יותר השבוע.

הוא גם מנגן כשמנגנים איתו

לא שמעתם על שירות המוסיקה החדש של סוני? אתם לא לבד. "Music Unlimited" הוא נקרא, ויהיה זמין באזור סוף השנה, לפחות באירופה. אם השם נשמע לכם מוכר, זה לא מוזר: כך נקראה חנות הורדת השירים של Yahoo!, שנסגרה ב-2008.

משתמשי MU יוכלו לקבל גישה למאגר המונה "מיליוני שירים", כנראה במודל מבוסס דמי מנוי. פרטים נוספים בהמשך, אבל ככל הנראה מדובר בשירות שמעוצב להתחרות ישירות ב“Zune Pass” של מיקרוסופט.

האביר הלבן על ה-PSP

בעוד שחקני ה-PS3 חובבי משחקי התפקידים היפניים מחכים ל-White Knight Chronicles 2, שיצא ביפן ביולי, להואיל להגיע למערב, האחות הקטנה במשפחת הפלייסטיישן מקבל ספין-אוף משלה.

White Knight Chronicles: Dogma Wars הוא פרק Prequel נייד לסדרה, שעלילתו מתרחשת 10,000 שנה לפני הכותר המקורי ומספרת על שורשיהם של האבירים הלבנים. הוא אמור לצאת ביפן ב-2011.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:40 04.09.2010 | zziivv zziivv

    ראשון

  2. 2

    23:16 04.09.2010 | שלום שלום (אורח)

    WKC
    ז-ה פ-א-ק-י-נ-ג מ-ש-ח-ק ג-ר-ו-ע

    אני לא מבין איך אבל איך מוציאים לו עוד כותרי המשך.

  3. 3

    23:33 04.09.2010 | danik107 danik107

    שבוע חזק (:
    שלא לדבר על זה שהשבוע יוצאים VC וKH:BBS
    הHIT THE SOUL החדש!!!!
    שבוע נעיםפ לכולם (:

  4. 4

       | פורסם ע"י