הרשמה

חדשות האסטרטגיה: סטרקראפט לאייפון

מאת: אליאב סולומון

omg omg omg! שוחרר הפתיח של Valkyria Chronicles III!

אני אפילו לא יודע למה אני מתלהב כל-כך. הרי ב-Valkyria Chronicles II לא שיחקתי, והשלישי יוצא רק בינואר, ורק ל-PSP, ורק ביפן בינתיים.

כנראה שפאנבויזם + טעם טוב שעוד נשאר מהמשחק הראשון + מנגה מצוירת היטב ושיר פתיחה צ'יזי זה פשוט מעבר לכוחותי להתנגד לו. היכנעו גם אתם לכוחה המסתורי של יפן.

Starcraft 2 במבזקים

בבלוג הרשמי של Starcraft II פורסמה הודעה המתארת חלק מתהליך קבלת ההחלטות לקראת הטלאי הבא. בטלאים קודמים היו תלונות על היסחבות והישנות בעיות באיזון בין היחידות. מעבר לעובדה שזהו אחלה פוסט, מעניין ומחדש והכול, מסקרן גם לראות את התגובות מתחת, שם מתפתח דיון מעניין לא פחות על איזון משחקים ועל היכולת לאזן משחק ברמת מורכבות כזאת.

דבר אחר – השבוע נערך אירוע צדקה יחודי במינו, שנהגה ע"י צוות הפורום ב-Penny Arcade. באירוע התקיימו כמה 'משחקי ראווה' של 2v2 ב-Starcraft 2. הטוויסט המעניין הו, שבכל קבוצה אחד השחקנים היה שחקן-על מראש טבלת ה-Diamond , ושחקן השני Noob מוחלט, מאשפתות טבלת ה-Bronze. האירוע התקיים בשבת, גרף הצלחה רבה, ואף שודר בשידור חי - אתם יכולים לצפות במשחקים דרך הקישור שניתן בתחילת הפסקה.

ההכנסות מהאירוע יגיעו לעמותת Child's Play, שדואגת לשפר את רווחתם הנפשית והפיזית של ילדים מאושפזים.

מבזק Starcraft 2 שלישי: השבוע בוצע עוד גל באנים ממוקד על חשבונות שנעשו דרכם צ'יטים והאקים בבאטל.נט. אחת לכמה חודשים בליזארד מקיימת סבב באנים שכזה, כשההתמקדות היא בד"כ בחשבונות מזוייפים. הפעם היה זה תורם של הצ'יטרים דווקא. gg bliz!

ולסיום - לא נשכח את ההתפתחות הדרמטית של היום, דליפתו של מה שנראה כסרטון הסיום - בפורמט מעט גולמי עדיין - של Heart of the Swarm, הפרק הבא של הקמפיין. לא נעים.

חבילת מפות ראשונה ל-Civ V

חבילת המפות עכשיו זמינה כ-DLC ל-Civilization V, משחק ה-4A המפואר של סיד מאייר. ניתן לרכוש מפות בנפרד, כשכל מפה עולה כ-3$, או לרכוש את כל החבילה בעבור 10$ דרך Steam. החבילה היא אותה החבילה שכלולה בגרסת ה-Deluxe של המשחק.

והרשו לי לצטט תגובה נבונה באחד מאתרי החדשות: "המשחק יכול ליצור מפות חדשות ושונות בכל פעם שמשחקים, ככה שאתה מקבל כל פעם חוויה שונה עם עולם שלם חדש. עם כלי העריכה אפשר לשפר מפה או לבנות אחת משלך... אז למה לשלם בשביל מפות שהוכנו מראש?"

ועוד Civilization – השבוע, לראשונה בתולדות טקס הגראמי, מועמדת יצירה מתוך פסקול של משחק מחשב לקבלת הפרס. היצירה מועמדת לקטגוריות "תזמור ווקאלי הכי טוב ביצירה קלאסית". הפסקול המועמד הוא הפסקול של Civilization IV שהולחן על ידי קריסטופר טין. היצירה עצמה היא theme הפתיחה של המשחק הנקרא באבא-יטו, שצבר תאוצה והתפתח בכמה גרסאות מאז הופיע ב-Civ הקודם, לפני חמש שנים. עוד צעד בהטמעתם של משחקי מחשב בפנתיאון התרבות העכשווית.

Star Shipping - משחק ישראלי בין הכוכבים

משחק אסטרטגיה ומסחר חדש, מבית יצור כחול לבן, יצא השבוע. המשחק נקרא Star Shipping ופותח ע"י Corbomite Games, שהיו אחראים להרפתקה "פיצה מורגנה", המבוססת על קומיקסיו של אורי פינק.

להלן תיאור המשחק מההודעה לעיתונות: "Corbomite Games הודיעה היום על שחרורו של משחק אסטרטגיה ומסחר חדש בשם Star Shipping. המשחק זמין כעת עבור PC, Mac, ובגירסת HD חדישה עבור iPhone, iPad, ו-Ipod Touch, באמצעות חנות iTunes.

המטרה של Star Shipping היא להפוך להיות הקפטן העשיר ביותר בגלקסיה על ידי העברת סחורות בין כוכבים שונים. בגלל שהחלל הוא מקום בלתי צפוי, תיתקלו בדרך בסוגים שונים של אויבים כמו פיראטי-חלל, מפלצות חוצניות ועוד. אתם יכולים לבחור בין טיסה לבד או להגן על המטען שלכם על ידי שכירת מזל"טים. חדשות ותקריות בסוף כל תור משחק משפיעים דרמטית על תוצאות התור הבא, כמו גם אירועים אקראיים המתרחשים במהלך הנסיעה.

Star Shipping מציע לשחקנים אתגרים שלא מסתמכים על יכולתם להכות דברים על המסך, ואינו דורש מהם להיות 100% ממוקדים במשחק בכל רגע. הם יכולים לשחק בקצב שלהם, ולכלכל את אסטרגיית הסחר שלהם בשלווה תוך טיפוס בסולם הניקוד. Star Shipping כולל חנות מובנית שבה אתה יכול לקנות שדרוגים לספינה שלך כדי לשפר ביצועים ולקבל ציונים גבוהים יותר, בנק בו אתה יכול לשמור על החסכונות שלך או להפקיד בו מזומן בעת הצורך, ניקוד ודירוג מערכות, לאדרים, אצ'יומנטס ואתגרים מיוחדים."

- האתר הרשמי של המשחק

גיימלופט, מ(ש)חקים על רמה

Gameloft חשפה השבוע משחק RTS לiPhone ו-iPad שמריח אחד לאחד כמו Starcraft II. אפשר להגיד שבאופן כמעט שיטתי, Gameloft לוקחת הצלחות מעולם הגיימינג ועושה להם הסבה משלה - לרוב עשויה מצוין - לגרסאות ניידות. המשחק יקרא StarFront: Collision, ויספר על מלחמתם האפית של שלושה מינים הנלחמים על שליטה במשאב חדש בעל כוחות עצומים בשם 'זנודיום'. המשחק צפוי להכיל קמפיין עלילתי מסודר, ובנוסף מערכת משחק שלמה למולטי פלייר. הוא צפוי לצאת לאייפון, אייפד ואייפוד טאצ' בתחילת 2011.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:54 09.12.2010 | בנגלדש בנגלדש (אורח)

    אמא שלי היא חתול

  2. 2

    19:54 09.12.2010 | בעיה בעיה (אורח)

    חסרים שניי סירטונים ..

  3. 3

    20:34 09.12.2010 | asd asd (אורח)

    my mom is a cat

  4. 4

    23:28 09.12.2010 | zxc zxc (אורח)

    אמא שלי היא חתול?! כןןן!!!

  5. 5

    00:48 10.12.2010 | ל1/3/4 ל1/3/4 (אורח)

    זה יוצא שאבא שלכם זאופיל ואתם אהם...

  6. 6

    08:23 10.12.2010 | מיקי מאוס מיקי מאוס (אורח)

    אף פעם לא רציתי רעל עכברים כמו שאני רוצה עכשיו!

  7. 7

    09:28 10.12.2010 | ב ב (אורח)

    לא לקנות את ה-Star Shipping הזה, זה אחד הדברים הגרועים ששיחקתי! עלה לי רק דולר אחד ואני מצטער כי הייתי יכול לקנות עם זה מסטיק במקום ולהנות יותר.

    כל כך עלוב.

  8. 8

    20:29 10.12.2010 |  גאווה ישראלית גאווה ישראלית (אורח)

    star shipping- NOT

  9. 9

    13:23 11.12.2010 | ישו ישו (אורח)

    אבא שלי אלוהים

  10. 10

    21:07 11.12.2010 | חיןמחם חיןמחם (אורח)

    אפילו הכותרת של הדף חושבת שזה Leet.

  11. 11

       | פורסם ע"י