הרשמה

Valve: רצינו לוותר על צ'ל, אבל

תסריטאי פורטל 2 אריק וולפו אמר ליורוגיימר שהכוונה בהמשך הייתה שהשחקן יגלם גיבור חדש, לא את צ'ל, שברחה בסיום משחק החידות-פיזיקה המקורי.

"היא איפשהו שם בחוץ, עושה את מה שהיא עושה, בואו נביא להמשך דמות חדשה, למי אכפת?"

לשחקנים שבדקו את ההמשך בשלבים מוקדמים יותר של הפיתוח לא היה אכפת שהם לא משחקים את צ'ל בחצי השעה הראשונה שלו. בשלב מסויים בסיפור, כשגלאדוס מתעוררת, "היא לא זיהתה את השחקן. ואז הבנו: לשחקנים לא אכפת מצ'ל. הם לא אמרו: הי, איפה צ'ל? מה שהטריד אותם היה שגלאדוס התעוררה, ולא זיהתה אותם בתור מי שעשה לה את כל הצרות האלה במשחק הקודם".

כדי שניתן יהיה להמשיך ולפתח את הקשר בין השחקן לבין הבינה המלאכותית הסאדיסטית ששולטת במעבדות Aperture, החליטו ב-Valve בעקבות הנסיונות הללו להחזיר את צ'ל לתמונה.

Portal 2 מגיע ב-18 באפריל ל-PC/Xbox360/PS3. הוא צפוי להכיל קמפיין כפול באורכו ועלילתי יותר, וקמפיין קו-אופ נפרד בנוסף. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:21 15.03.2011 |  (אורח)

    KID A

  2. 2

    14:30 15.03.2011 | L L (אורח)

    למה שלמישהו יהיה אכפת מצ'ל, בעצם? השחקן לא רואה אותה, לא שומע אותה, אף אחד לא קורא לה בשמה או אפילו מתייחס אליה כנקבה. החיבה שלנו לגורדון פרימן אולי נובעת מאוסף הרגשות שהדמויות האחרות מפגינות כלפיו, אבל בפורטל, היחס של גלאדוס כנראה הרבה פחות אפקטיבי.

  3. 3

    14:51 15.03.2011 | ל-2 ל-2 (אורח)

    טעות, אתה יכול לסדר את הפורטלים בצורה שכך יראו את צ'ל, יש דרך לשמוע אותה (אם אתה נפגע לפעמים שומעים, אבל זה אותו סאונד כל פעם). אבל היא באמת דמות דיי חסרת טעם

  4. 4

    17:02 15.03.2011 | סס סס (אורח)

    השאלה היא לא צ'ל לא צ'ל, זה יותר האם גלאדוס מכירה אותה ורוצה לנקום או מתעללת בשחקן שוב פעם מחדש...

  5. 5

    21:19 15.03.2011 | Rigun7 Rigun7

    צ'ל לדעתי היא דמות שבלעדיה לא יהיה אפשר לעשות כלום. היא בעצם הדרך לגרום לגלאדוס ולמעבדה להשתקם, מישהו אחר יעשה את אותו דבר לגלאדוס אם היא תקח אותו עוד פעם כשפן. מה שכן, על בטוח גם גלאדוס רצתה שוב פעם את צ'ל למה צ'ל מנוסת.

  6. 6

    12:42 01.06.2011 | בן בן (אורח)

    התרגום שלך גרוע ואידיוטי באותו הזמן. זה כל כך גרוע עד שאני שוקל לקרוא לזה כפירה.
    "Erik Wolpaw: In the beginning, when we were first designing it, and even for the first couple of iterations, the idea was Chell had her story, she got out, let's just let her be. She's out in the wild doing her thing, let's just have a different test subject. Who cares?"
    בהתחלה, רק במספר העיצובים הראשונים, הם האמינו שצ'ל מיצתה את הסיפור שלה.
    זה שלקחת את המשפט האחרון בלי לקרוא את כל הפסקה, טוב, זה לא אומר שצריך להטעות אחרים.

  7. 7

       | פורסם ע"י