הרשמה

מהקופסה: הדרך ל-E3 מתחילה בהכרזה

מאת: גדעון ברוט

מיקרוסופט ב-E3

כשבוע לאחר הכרזת סוני על התאריך והשעה בה יערך תדריך העיתונאים המקדים שלה לאירוע הגיימינג הגדול של השנה, תערוכת E3, עושה מיקרוסופט אותו דבר לגבי מסיבת העיתונאים שלה, שתחל ב-6 ביוני בשעה 9 בבוקר, שמונה שעות לפני האירוע של סוני.

המיקום של תדריך העיתונאים, כמו ב-2009,יהיה מרכז "גאלן" באוניברסיטת דרום קליפורניה. חוץ מהמיקום והמועד נמנעה MS מלציין פרטים נוספים על התדריך, אבל הציפיות הן בהחלט גדולות. להזכירכם, בשנה שעברה תפס הקינקט את חלק הארי מהתצוגה של מיקרוסופט. השנה, מקווים שחקני ההרדקור המוזנחים, יהיו כמה הפתעות וגילויים גם בעבורם.

צוללים בירח

Moon Diver הוא משחק ארקייד נוסטלגי, סוג של המשך לקלאסיקת המכונות Strider שהותירה את שחקני שנות השמונים בפה פעור. גרסת ה-PSN שיצאה בחודש שעבר קסמה בעיקר לשחקני הרדקור, פיצלה את מחנה המבקרים וסיימה עם ציון ממוצע של 62.

כעת הכריזה Square-Enix על גרסת XBLA למשחק, שמתרחש במאה ה-22 בעת מרד של ישויות טכנולוגיות כנגד יוצריהן. בעוד מלחמה משתוללת ברחובות, חבורה של נינג'ות עילית בשם Moon Divers נותרת התקווה העיקרית של המין האנושי כנגד ברואיו המתכתיים.

המשחק כולל את כל המאפיינים הצפויים ממשחק Beat-em-up בגלילת צד, כולל קרבות בוס אכזריים,בשילוב עם גרפיקה מודרנית, מערכת עלייה בדרגות ומשחק קו-אופ לעד ארבעה.

מחירו של המשחק יעמוד על 15 דולר והוא יצא ב-4 במאי.

פינת הלייב השבועית

שבוע שעבר בלייב: בטא,דעה קדומה והרפתקה.

Gears Of War 3 Beta

הבטא הפתוחה (למחצה,מאחר ורק מי שרכש את בולטסטורם בהזמנה מוקדמת או כבר הזמין את GOW3  מורשה לשחק בה) למשחק השלישי בסדרת המופת הבלעדית של אפיק ל-360. המשתתפים בבטא יכולים להתנסות במשחק Team DeathMatch על ארבע מפות. בנוסף, גיימרים שמשחקים בבטא יוכלו ליהנות מתוכן אקסקלוסיבי בגרסה המלאה של המשחק, אשר כולל מספר רובים וסקינים מיוחדים.

מחיר: חינם לרוכשי Bulletstorm או הזמנה מוקדמת של Gears 3.

Section 8: Prejudice

משחק המשך ל-Shooter מרובה משתתפים שלא זכה לקבלת פנים חמה ב-2009, שמגיע במחיר אטרקטיבי ועם תוכן נוסף. ההמשך מוסיף מצב שיתופי לעד ארבעה שחקנים בשם Swarm,אשר שואב השראה ממצב ה-Horde של GOW, וקמפיין סינגלפלייר בן חמש שעות.

ממוצע הביקורות של המשחק עומד על 80, כאשר המבקרים מסכימים כי הוא שיפור רציני של קודמו עם שליטה טובה יותר ואפשרויות קוסטומיזציה מרובות, אך בכל זאת חסר ליטוש ברמה של משחקי AAA.

מחיר:15 דולר.

The Fancy Pants Adventures

הרפתקת-פעולה עצמאית בהפצתה של EA, שפרקיה המוקדמים היו במקור משחקי פלאש. המשחק נותן לשחקנים את האפשרות לחקור עולם דו מימדי עשיר בעודם נלחמים באויבים ופותרים פאזלים, ותומך גם במצב מולטיפלייר,בו עד 4 שחקנים יכולים לשתף פעולה או להתחרות זה בזה.

טווח הציונים של המשחק נע בין 70-75, כאשר המבקרים מסכימים כי הוא מהיר וכייפי אך לפעמים השליטה, שמבוססת על רמה גבוהה של אינרציה ולא מגיבה מיידת לרצון השחקן, פוגעת בחוויה.

מחיר: 10 דולר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:54 26.04.2011 | dangerous man dangerous man

    GEARS OF WAR 3 נראה סוס, אבל הsection 8 נראה מפגר רצח, חרא גרפיקה, רובים מטומטמים אפילו רתע אין, והקולות ממש מעצבנים ונשמעים זוועה...

  2. 2

    21:05 26.04.2011 | נדב נדב (אורח)

    The Fancy pants
    איך אהבתי את המשחק הזה פעם חח

  3. 3

    16:26 27.04.2011 | FANCY PANTS FANCY PANTS (אורח)

    משחק ממש טוב הלוואי ויהיה את זה למחשב

  4. 4

       | פורסם ע"י