הרשמה

העולם נגמר באייפון שלכם

The World Ends With You מגיע למכשירי iOS

 לא המשך - רימייק: חברת המשחקים היפנית Square-Enix הודיעה כי היא מכינה פורט של המשחק The World Ends With You למכשירי iOS. במקור יצא המשחק לקונסולת ה-DS של נינטנדו, והוא נחשב כאחד ממשחקי התפקידים היפניים המקוריים והמוצלחים ביותר של השנים האחרונות.

גירסת ה-iOS אותרה באתר של Square-Enix, והיא ככל הנראה ההכרזה שתוצג באופן רשמי באתר החדש של המשחק, שכרגע מציג שעון עצר. מעריצי המשחק קיוו שהאתר החדש יכריזה על משחק המשך, אך נראה שהם צפויים להתאכזב ולהסתפק ברימייק בלבד - אלא אם כן ב-Square-Enix יפתיעו ויכריזו גם על ההמשך הנ"ל, לצד הפורט הסלולרי.

בנוסף לגירסה החדשה של המשחק, Square-Enix תשחרר גם פס-קול שיכלול את שירי הפופ היפני הכלולים במשחק. בחברה מבטיחים תוספת של שירים חדשים בגירסת ה-iOS, שיכללו גם הם בפס-קול.

 

The World Ends With You מספר על בחור יפני מתבודד שמוצא את עצמו במשחק קטלני לחיים ולמוות, בו מנהלי המשחק המסתוריים משסים אותו כנגד שחקנים אחרים בגירסה שורצת מפלצות של רובע שיבויה העמוס בטוקיו. גיבור המשחק הופך לבלתי נראה, וצריך לפתור פאזלים ולנצח מפלצות כדי לנצח במשחק ולזכות בחזרה בחייו.

עלילת המשחק כוללת טוויסטים למכביר, אך השוס העיקרי בו הוא מערכת הקרב המקורית, שהשתמשה בשני מסכי ה-DS במקביל ודרשה קורדינציה מרובה, כמו גם חוש קצב מפותח. לא ברור כיצד המערכת הנ"ל תועבר למכשירי ה-iOS.

עדיין לא ידוע מתי תצא גירסת ה-iOS של המשחק וכמה היא תעלה - אך העובדה שבקרוב שחקנים שפספסו את המשחק במקור יוכלו להנות מהגירסה החדשה שלו משמחת מאוד. מדובר באחד מהמשחקים המוצלחים ביותר של השנים האחרונות - ואם יש לכם אייפון או אייפד אנחנו ממליצים לכם לפנות לו מקום. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:46 26.08.2012 | 1 1 (אורח)

    מה עם android?
    תמיד מפתחים הכל רק לאייפון ובעלי האנדרויד נשכחים :(
    אני מת על המשחק הזה וחבל שלא מוצאים אותו לאנדרואיד

  2. 2

    16:07 26.08.2012 | Androbit Androbit (אורח)

    ל 1:
    בוא נאמר ככה שהאייפון תמיד היה הראשון ובראשונה לפיתוחי דברים ורוב המפתחים שם אז לא כולם אוהבים אנדראויד כידוע לך.

  3. 3

    19:20 26.08.2012 | weasel weasel

    מה? מי? מה? מה?
    איך לעזא..?

    TWEWY הוא אחד המשחקים הטובים ביותר ששיחקתי בהם, משחק מומלץ ביותר לכל בעל DS, עם גרפיקה מיוחדת ואדירה, סאונדטרק כל כך מעולה שלא יוצא מהראש שנים אחרי שהמשחק נגמר, המון בדיחות מתמטיקה וחידושים מפה ועד לירח. (אני חושב שהמשחק הזה אחראי למצב ה streetpass של ה 3DS).
    אבל איך אפשר להכניס את המשחק ואת מערכת הקרב המטורפת שלו למסך אחד, איך? זה מוציא את העוקץ מהמשחק ומחלק גדול ממה שהולך שם.
    אם יש לכם איזהשהו DS, המשחק הזה מומלץ ביותר. על מסך בודד? אני באמת לא יודע מה לומר.
    נו טוב, לפחות יש סאונדטרק חדש.

  4. 4

    22:22 26.08.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    באסה.....ממש קיוויתי שזה יהיה משחק המשך ל3ds חבל.......

  5. 5

    22:39 26.08.2012 | ImPact Design ImPact Design

    יעקב :)

  6. 6

       | פורסם ע"י