הרשמה

המשחק החדש של פיטר מולינו זמין להורדה

Curiosity, ספק משחק ספק ניסוי חברתי, זמין להורדה לאייפון

 בדרך כלל, כשפיטר מולינו משחרר משחק חדש זו חגיגה גדולה: בכל זאת, מדובר באחד ממפתחי המשחקים השאפתניים והמוערכים ביותר של ימינו - וגם אם לא כל המשחקים שלו קולעים למטרה, רובם בהחלט מוצלחים ומעניינים. היום שחרר מולינו (שביקר אתמול בישראל) את המשחק החדש שלו - Curiosity.

מולינו, שעומד מאחורי משחקים כמו Fable ו-Black & White, שחרר הפעם משחק שלא דומה לשום דבר אחר שהוא אי פעם עשה. מדובר במשחק סלולרי בשם Curiosity, שמטרתו לגרום לגיימרים להביע סקרנות, ולהשתתף במיזם בינלאומי שמטרתו עדיין לא ממש ברורה.

זה עובד ככה: כל שחקן שמפעיל את Curiosity רואה על המסך שלו קוביה גדולה. הקוביה מורכבת ממספר לא ידוע (שמוערך במיליונים) של קוביות קטנות ש"דבוקות" זו לזו. כאשר הגיימר נוגע בקוביה - הוא למעשה מנתץ את אחת הקוביות הקטנות - כאשר המטרה היא להגיע למרכז הקוביה, שם מסתתרת "הפתעה נפלאה" שאף אחד לא יודע מה היא. גם הדרך מלאה בהפתעות - שכן כל שכבה חדשה של הקוביה שתחשף תציג הפתעות משל עצמה.

מכיוון שהקוביה מתעדכנת תמידית דרך האינטרנט - "פתיחתה" הופכת למבצע בינלאומי בו משתתפים כל השחקנים יחד. בסופו של דבר, מבטיח מולינו, רק הגיימר שינתץ את המיני-קוביה האחרונה יצליח לראות את מה שמסתתר בפנים - וההחלטה האם לשתף את מה שראה עם הגיימרים האחרים תהיה בידיים שלו.

 

קשה להגדיר את Curiosity כ"משחק", לפחות לא בהגדרה הקלאסית של המילה. האפליקציה החדשה של מולינו נשמעת יותר כמו ניסוי חברתי, או אולי אפילו פיסה אל אמנות אינטראקטיבית. משחק או לא - הרעיון המשונה הזה בהחלט מעניין, וגיימרים רבים כבר התחילו לנסות לפצח את הקוביה המסתורית של מולינו.

המשחק זמין להורדה בחינם בחנות האפליקציות של אפל. מולינו אמר בעבר כי הוא מתכוון לשחרר את המשחק גם לאנדרואיד - אך גירסה זו עדיין לא עלתה ל-Google Play. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:57 06.11.2012 | The Big LOL The Big LOL

    אני יודע מה יש בפנים.

    הורדה של HL3 (או EP3)

  2. 2

       | פורסם ע"י