הרשמה

Xbox One: "חזקה פי 40 מה- Xbox 360 בכוח עיבוד"

שירות הענן החדש יוסיף עוצמה שמקבילה ל-3 קונסולות

למרות שלא דובר על כך בהרחבה בהכרזה, Microsoft מתגאה בשירותי הענן החדשים שיתווספו לשירות ה- Xbox Live עם יותר מ- 300,000 שרתים בכל העולם. בראיון לאתר ה- Xbox הרשמי OXM, מנהל קבוצת הפיתוח של ה- Xbox - ג'ף הנשו, אמר כי שירות הענן יתן למפתחים את כוח העיבוד וכמות האיחסון שמקביל ל-3 קונסולות נוספות. "אנחנו עושים את זה כבר מעכשיו כדי שכל מפתח משחקים יוכל להניח שיש לו בערך פי 3 משאבים שיהיו זמינים למשחק בנוסף למה שקונסולה בעצמה נותנן, כדי שהם יוכלו לבנות שלבים תמידיים וגדולים יותר".

בנוסף, באתר Stevivor נמסר מ- Xbox Australia כי ה- Xbox One יהיה חזק פי 40 מה- Xbox 360 בכל הנוגע לאיחסון וכוח עיבוד – כאשר הוא משתמש בשירותי הענן. "ה- Xbox One היא חזקה פי 10 מה- Xbox 360, אז למעשה יש לנו את הכוח של 40 קונסולות Xbox 360 בזמן שימוש בענן... אם תסתכלו על הענן בתור משהו שללא ספק יתפתח ויגדל עם הזמן, זה באמת ממחיש שאין גבול לאן נוכל לקחת את כוח העיבוד של ה- Xbox One".

לאור ההתקדמות של הגיימינג במחשבים האישיים בשנים האחרונות, נראה שהקונסולות הטריות עושות מאמץ להתגונן מול המחשב והעוצמה שהוא יכול להבטיח. זה תמיד היה קרב אבוד עבור הקונסולות, שנאלצו להישאר עם אותן חומרה ויכולות לאורך כל מעגל החיים שלהן – אך ההבטחה ל"שדרוג" היכולות בהחלט יכולה לעשות את ההבדל עבור Microsoft.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    04:08 30.05.2013 | dad11223 dad11223

    וזה עדיין ישאר " הקרב אבוד עבור הקונסולות." הענן לא יפתור את הבעיה כשאין חיבור לאינטרנט. ועדיין אחרי שנתיים מאז שתיצא הקונסולה המחשבים לשוק הבינוני- גבוה יעקפו אותם בהליכה.
    הדבר היחיד שמציל אותם זה ההתאמה של המשחק לקונסולות.

  2. 2

       | פורסם ע"י