הרשמה

בקרוב בחינם: Halo 3 ו- Assassin's Creed 2

המשחקים יהפכו לזמינים להורדה למנויי Xbox Live Gold, אבל כנראה לא בחודש הקרוב

בעקבות שמועה עיקשת, ברשת היו בטוחים  ש- Halo 3 ו-Assassin's Creed II, יהיו זמינים מתישהו במהלך חודש יולי בחינם לכל משתמשי ה-Xbox 360 המשלמים על שירות ה-Xbox Live Gold. אך למרבה הצער, מייג'ור נלסון – אחד הדוברים הבולטים של ה- Xbox 360, הבהיר שלמרות ששני המשחקים יהיו זמינים בחינם, זה כנראה לא יקרה החודש הזה.

במהלך כנס E3, הכריזה Microsoft כי היא מתכוונת לשפר מאגר ההטבות למנויי ה- Xbox Live Gold, ולהציע משחקים באורך מלא להורדה בחינם. המשחקים יתחלפו על בסיס חודשי ויעניקו שירות נוסף לשחקני ה-Xbox, מלבד שירותי אונליין קיימים. המשחקים יהיו זמינים להורדה לזמן קצר אך אם הורדתם אותם – הם שלכם לתמיד. ההכרזה דיברה על משחק חדש בכל ראשון ו-16 לחודש עד השקת ה- Xbox One, כלומר כ-10 משחקים סה"כ. בחודש יוני יכלנו להוריד את Fable 3 בחינם, והחודש נוכל להוריד שני משחקים חדשים. האם הם יהיו Assassin's Creed 2 ו- Halo 3? לא בטוח.

Microsoft הם לא היחידים שפועלים בשיטה זאת. גם לשחקני ה-Sony, יש את שירות ה-Playstation Plus, שמביא הנחות ומשחקים בחינם המשתנים על בסיס חודשי. ההבדל הוא שב- PS Plus, המשחקים לרוב לא יישארו בחשבון שלכם.

האם המהלך הזה הוא מה שיעשה את ההבדל עבור מיקרוסופט? ספרו לנו בתגובות.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:39 01.07.2013 | bolter21 bolter21

    לרגע חשבתי גם למחשב... נו טוב

  2. 2

       | פורסם ע"י