הרשמה

בקרוב לבעלי אייפון: Infinity Blade III

המשחק הממכר יגיע אלינו בשבוע הבא

בדרך כלל לא יוצא לנו לכתוב הרבה על משחקי מובייל, פשוט בגלל שרובם לא ממש נחשבים כ"משחקים לגיימרים", אבל אם יש משחק אחד שיכול לשבור את הסטיגמה על משחקי מובייל ולפנות לליבו של כל גיימר שמכבד את עצמו – זה חייב להיות Infinity Blade. אחרי הכל, מדובר בהפקה של Epic games ואחד הכותרים היחידים עד כה שעשו חסד עם מנוע ה-Unreal על המכשירים החכמים. Infinity Blade נחשב לאחד המשחקים הבולטים ביותר על ה-iOS, ועכשיו הוא גם מקבל כותר שלישי וחדש בסדרה.

Infinity Blade III הוכרז אתמול במהלך מסיבת העיתונאים של Apple, בה חברת הענק הכריזה על שני הדגמים החדשים של ה-iPhone 5. למרות שהמשחק יעבוד הכי טוב על ה-iPhone 5S הטרי, הוכרז כי Infinity Blade III יעבוד על כל המכשירים של אפל החל מדור ה-iPhone 4\iPad 2\iPod Touch 4. המשחק החדש יסכם את סדרת Infinity blade ואף יאפשר לנו לשחק בתור שני הצדדים של המאבק האינסופי. נוכל לגייס בני-ברית, לנהל חלקים מהמאבק בבסיס המבצעים שלנו וכמובן להילחם עם האוסף הגדול ביותר עד כה של נשקים, שריונות וקסמים.

Infinity Blade III יגיע אלינו ב-18 בספטמבר במחיר נוח למדי של 7$. ה-iPhone 5S, אגב, יושק בארה"ב מיד אחר כך ב-20 לספטמבר. צפו בטריילר ההכרזה למטה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:15 12.09.2013 | adartzt12 adartzt12

    מה הבעיה שלהם לעשות את המשחק גם לאנדרואיד

  2. 2

       | פורסם ע"י