הרשמה

האם Valve תחשוף את ה-Steam Box בשבוע הבא?

או אולי פיסה אחרת של חומרה שעדיין לא הוכרזה?

מי שלא מכיר את המושג "Steam Box" עשוי להתבלבל ולחשוב שמדובר במשהו בלעדי ל-Valve. ההפך הוא הנכון – המושג מתייחס למחשב קומפקטי המיועד להתחבר לטלויזיה ולעבוד על שלט משחק, עם מערכת הפעלה מבוססת לינוקס וכמובן עם Steam מותקן. כיום יש כבר לא מעט יצרנים שעובדים על מחשבים מהסוג הזה בשיתוף Valve (כמו ה-Brix II של Gigabyte), אבל במקביל לכל זה – Valve עובדת גם על Steam Box משלה, "הקונסולה הרשמית של Steam" אם תרצו. אנחנו כבר יודעים הרבה זמן על הפיתוח אבל עד כה לא קיבלנו חדשות קונקרטיות על המערכת של Valve אלא רק על יצרני צד-שלישי.

ובכן, ייתכן שכל זה עומד להשתנות בקרוב אחרי ש-Valve הכריזה כי שבוע הבא נקבל "עוד מידע" על החומרה שהיא עובדת עליה. בכנס Linuxcon השבוע, גייב ניוול (Gabe Newell) , מנכ"ל Valve, דיבר על הפלטפורמה החדשה וטען כי "אף אחת מה'פלטפורמות הסגורות' (כלומר קונסולות הדור הבא) יוכלו לתת את האיחוד הגדול בין המובייל, הסלון ועמדת המחשב. בשבוע הבא אנו עומדים לשחרר עוד מידע לגבי איך נגיע לשם ומהן אפשרויות החומרה שיביאו את מערכת ההפעלה Linux לסלון, ואולי גם נצביע על המשך הדרך ונראה איך כל זה משתלב עם פלטפורמות המובייל. האם זה אומר ש-Valve עובדת גם על קונסולה ניידת\פלאפון חכם\טאבלט ייעודי שיעבוד עם ה-Steam Box שלנו? הסקרנות הורגת גם אותנו אבל נצטרך לחכות לשבוע הבא בשביל התשובות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:47 17.09.2013 | shalom_23 shalom_23

    מעניין לנו ת'תחת

  2. 2

    00:10 19.09.2013 | MilkoMaN MilkoMaN

    נשמע טוב הסטים בוקס הזה...מעניין אם הוא יימכר טוב

  3. 3

    00:22 19.09.2013 | MilkoMaN MilkoMaN

    ל-1, לך ל*****. אף אחד לא צריך אותך פה. אתה לא נהנה? בעיה שלך! אני מאוד נהנה מהכתבות שלהם (אפילו שמערכת התגובות והעיצוב הם לא הכי משהו).
    נ.ב- אל תסגרו לי! שלא תעזו!

  4. 4

       | פורסם ע"י