הרשמה

משחק המירוצים DriveClub נדחה לתחילת 2014

עוד מכה קשה להשקת ה-PS4

אחרי הדחיה של Watch Dogs על ידי Ubisoft בחודש שעבר, מסתבר שעוד כותר השקה מצופה יפספס את המועד – DriveClub, משחק המירוצים הבלעדי של ה-PS4 והמתחרה הישיר של Forza 5 ל-Xbox One. השמועות על דחית המשחק מסתובבות ברשת כבר יותר משבוע ובמהלך סוף השבוע קיבלנו הכרזה רשמית משוהיי יושידה (Shuhei Yoshida), מנכ"ל סוני, בבלוג של אתר PlayStation. 

"SCE העולמית והצוות ב-Evolution Studios" עשו את ההחלטה הקשה ודחו את DriveClub ואת גרסאת DriveClub ל-PS Plus עד תחילת 2014... DriveClub הוא משחק מירוצים שאפתני במיוחד והוא נראה מהמם. הזמן הנוסף שאנחנו משקיעים בו אומר שהויז'ואל והחוויה הכללית רק הולכים להשתפר. אנחנו יכולים להבטיח לכם שזה יהיה שווה את הציפיה".

החדשות האלה צפויות לעשות נזק רציני להשקת ה-PS4, שכן DriveClub היה צפוי להיות הכותר המרכזי שילווה אותה. המשחק היה אמור להיות זמין בחינם מהיום הראשון למנויי PS Plus ולהפוך ל"משחק שיש לכולם". המבצע אמנם עדיין עומד ויהיה זמין ברגע שהמשחק יצא, אך כל זה יקרה באיחור של חודשים ספורים ממועד ההשקה של ה-PS4 לאורך נובמבר. החדשות האלה הן אפילו יותר הרסניות לאור הדחיה של Watch Dogs שהיה אמור לצאת בין היתר ל-Xbox One ול-PS4. בזמן שה-Xbox One שמרה על כותרי ההשקה שלה עד כה ותשיק את Ryse, Forza 5 ו-Dead Rising 3, הקלף החזק היחיד שנשאר לסוני הוא Killzone: Shadow Fall.

ה-PS4 תושק ב-15 בנובמבר בארה"ב וב-29 באירופה (כולל ישראל), ותכלול ליין-אפ צנוע למדי של משחקים בלעדיים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:39 20.10.2013 | bolter21 bolter21

    כל דבר רע שקורה לPS4, אני שמח.. ולא אני לא פאנבוי של XBOX אני סתם שונא PS בלי סיבה (לא צוחק).

  2. 2

       | פורסם ע"י