הרשמה

PS4 - מעל 100 משחקים יהיו זמינים עד סוף השנה

הקונסולה עדיין חסרה במלאי ברחבי העולם

ה-Playstation 4 הוא מוצר מבוקש. לפי הצהרותיה של חברת סוני, המוצר "כמעט אזל לגמרי" מרוב החנויות המפיצות את הקונסולה, למרות שמשלוח חדש עושה את דרכו אל השוק ברגעים אלה. בנוסף תוכלו להנות מעד 100 משחקים חדשים עד סוף 2014. החדשות האלה מגיעות ממפגש סגור של ראשי חברת סוני היום ואושר בחשבון הטוויטר הרשמי של החברה.

לפי מצגות שהועברו במפגש, כמעט כל המשלוחים של הקונסולה ברחבי העולם היו מוזמנים מראש. "ברוב המקומות ה-PS4 כבר נמכר לגמרי, למרות שמשלוח חדש של סחורה עושה את דרכו אל השוק". גם בישראל המצב זהה: הקונסולה אמנם הושקה רשמית בארץ בסוף חודש ינואר אך חלק גדול מהמזמינים מראש עדיין לא קיבלו את המשלוח המיוחל. לפי הערכות בישפאר (נציגת סוני בארץ), הקונסולה תהיה זמינה בחנויות רק לקראת מרץ-אפריל.

מנהל השיווק של סוני בארה"ב, ג'ון קולר(John Koller), אמר שהם מודעים למחסור של הקונסולה ברחבי העולם, אבל מסביר שההשקה של ה-Playstation 4 שונה מכל השקה שהייתה להם בעבר. בהמשך למפגש נאמר כי עד סוף שנת 2014, צפויים להיות לקונסולה 100 משחקים זמינים למשתמשים. כרגע המשחקים המובילים לקונסולה הם: Call of Duty: Ghosts, Fifa 14 ו-Battlefield 4. המשחקים הפופולריים ביותר יחד עם ה-PS Vita הם: Assassin’s Creed IV: Black Flag, Don’t Starve ו-NBA 2K14.

ומה אתכם? כבר התחדשתם בקונסולת PS4 חדשה?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:25 11.02.2014 | Hollow Hollow

    מה שווה לקנות כרגע קונסולה אם אין שום משחקים לשחק עליה ואותו דבר הולך גם לX1 הם היו עושים תמיכה לאחור אז המכירות שלהם היו עולות פי מילון

  2. 2

       | פורסם ע"י