הרשמה

Fortnite נחשף: האם תצליחו לשרוד את הלילה?

ההרשמה לאלפא נפתחה

אם במקרה יצא לכם להתעניין במשחקים הכי מסקרנים של 2011, בטח שמעתם על Fortnite – הפרוייקט החדש שהמפתחת Epic עובדת עליו מאז טרילוגיית Gears of War. המשחק נחשף עם טריילר חמוד שלא חשף הרבה מידע עוד ב-2011, ומאז קיבלנו כמעט אפס מידע על Fortnite – עד עכשיו. המשחק נחשף ב-20 עמודי מידע בגליון האחרון של מגזין Game Informer וסוף סוף אנחנו מגלים על מה מדובר.

יחד עם החשיפה ב-Game Informer נפתח גם אתר רשמי ל-Fortnite עם מידע על המשחק והאפשרות להירשם לשלב האלפא של המשחק, אז כדאי להיכנס ולהירשם כבר עכשיו.

אז מה זה בכלל Fortnite? כמו שבטח ניחשתם, זה יהיה סוג של משחק יריות מגוף שלישי, רק שהפעם – השחקנים יעבדו ביחד ולא ילחמו אחד נגד השני. אנו נשחק קבוצה של שורדים שבסך הכל מנסה לעבור את הלילה. מה קורה בלילה? נפתח פורטל לעולם אחר וממנו מגיחות מפלצות בהמוניהן. אם זה נשמע לכם כמו MInecraft – זה באמת די דומה רק שהפעם יש דגש חזק יותר על עבודה קבוצתית. במהלך היום יהיה עלינו לאסוף משאבים ולבנות מבצר שישמש את כל הקבוצה במאבקה נגד איום המפלצות. נוכל לבנות קירות מלכודות, לשדרג נשקים ואת מגוון ההגנות שלנו וכן למצוא משאבים חדשים ונדירים שיפתחו לנו את הדרך לציוד שימושי וחזק יותר.

במהלך הלילה ישאר לנו רק להילחם ולקוות שנזכה לראות שוב את אור השמש, וכל זה בזמן שהקבוצה עושה את מיטב יכולתה לסגור את הפורטל המסוכן. כשהבוקר יגיח שוב, נצטרך לחזור לאסוף משאבים על מנת לתקן את הנזקים במבצר, להוסיף עוד הגנות ונשקים וחוזר חלילה.

המשחק יתחלק לשלושה קמפיינים של 10, 20 ו-50 שעות. כל קמפיין יהווה למעשה עולם שנוצר באופן רנדומלי וייפתח עבור השחקנים ככל שהם יתקדמו ויסגרו פורטלים.  ככל שהמבצר שלנו יותר חזק, כך הרמה של האויבים תעלה בהתאם ותבטיח שבשום שלב לא יהיה לנו קל מדי חס וחלילה.

בנוסף נחשפו ארבעת הדמויות ההתחלתיות שיהיו זמינות עם השקת המשחק. אין כאן שום דבר מקורי מדי: הבנאי יכול לבנות הרבה יותר מהר וביתר יעילות; הנינג'ה יכול לקפוץ גבוה יותר ולהשתמש במגוון התקפות עם חרב, כוכבי נינג'ה ועוד; הקומנדו הוא דמות החייל הגנרי שתגיע עם כוח אש והרבה ממנו; והאחרון הוא הלקט, המסוגל לאסוף משאבים הרבה יותר מהר.
Fortnite עדיין לא קיבל תאריך יציאה אבל ההרשמה לאלפא כבר נפתחה. תוכלו להירשם למשחק כאן.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:45 10.04.2014 | ek355 ek355

    לא הבנתי מה הקשר לminecraft, בכל מקרה תודה על הכתבה, נרשמתי.

  2. 2

       | פורסם ע"י