הרשמה

Civilization: Beyond Earth הוכרז רשמית

השמיים הם כבר לא הגבול

בזמן שאנחנו עסוקים בלהשלים את הנקיונות ולבער חמץ, כנס המשחקים PAX East 2014 בעיצומו וההכרזות לא מפסיקות לזרום. עד כה, ההכרזה החשובה ביותר בכנס הגיעה מהכיוון של סיד מאייר (Sid Meier), אחת הדמויות החשובות ביותר בז'אנר משחקי  הסימולטור\אסטרטגיה והאיש שהביא לנו את סדרת Civilization המצליחה. הכירו את Civilization: Beyond Earth - המשחק הראשון של סיד מאייר בחלל מזה 15 שנה והיורש הרוחני של Alpha Centauri המשובח שהושק ב-1999. המשחק יתבסס על המנוע הגרפי המתקדם של Civilization V ויתרחש על עולם חייזרי חדש לגמרי.

Beyond Earth מתקיים בעתיד בו האנושות נמצאת בתקופה של מאבקים תמידיים וחוסר וודאות. החברות החזקות ביותר בעולם כבר לא רבות על שליטה בשטחים של כדור הארץ אלא מפנות את פניהן אל החלל העמוק ומחפשות כוכבים חדשים שעשויים להוות בית חדש לאנושות. אנחנו נגלם אחת מ-8 משלחות (המבוססות על 8 הצבאות מהמשחקים הקודמים) בדרכן אל עולם חדש ומופלא. העולם הזה יהיה הבית החדש שלנו, אבל לא רק שלנו: גם משלחות אחרות ינחתו על הכוכב ומאבקי השליטה ימשיכו כצפוי.

נוכל להשלים משימות, לחקור טכנולוגיות חדשות ולבסס מעמד ושליטה בכל דרך שעולה כל רוחכם - אם זה דרך כריית משאבים וצבירת הון, דיפלומטיה וקשרי חוץ או דרך כוח צבאי.

Civilization: Beyond Earth יגיע אלינו בסתיו ויושק ל-PC, Mac ולינוקס.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י