הרשמה

ערפו את אויביכם ב-Severed

משחק חדש מאת היוצרים של Guacamelee

חברת Drinkbox Studios, המפתחת שהביאה לנו את Guacamelee המהנה, הכריזה השבוע על פרוייקט חדש ומיוחד שלה ונתנה לנו הצצה על Severed, משחק שלוקח השראה מכותרי מובייל כמו Fruit Ninja ו-Infinity Blade אבל מבטיח חווית משחקיות אחרת לגמרי. כצפוי, הרעיון המרכזי של המשחק זה להילחם בעזרת מחוות - אם זה החלקה של האצבע על גבי מסך המגע או תנועות של הידיים והגוף מול מצלמת הקינקט או ה-PS Eye. אבל בניגוד למשחקים שכבר עשו את זה, Severed יהיה לא רק מורכב יותר מבחינת מערכת הקרב אלא יכלול עולם פתוח, מערכת לא-לינארית של שדרוגים ויכולות וכמובן סגנון ויז'ואלי יחודי שנראה כמו שילוב בין Guacamelee ו-Samurai Jack.

בהצצה מיוחדת שניתנה לאתר Destructoid, המפתחים הסבירו כי הדמות שלנו תתחיל את המשחק בלי יד אך עד סוף המשחק היא תיראה כמו מישהו שלא הייתם רוצים להתעסק איתו. במהלך המשחק נוכל לקטוע את חלקי הגוף של האויבים שלנו ולחבר אותם לעצמנו - וכך נוכל להרוויח את הכוחות שלהם לעצמנו.

אחד הדברים היותר מעניינים במשחק הוא שיטת העולם הפתוח, שהיא ההפך הגמור ממה שראינו ב-Guacamelee. מהרגע הראשון נוכל לבחור מספר מסלולים ללכת אליהם "בסגנון Megaman". מה זה אומר? שבכל רגע נוכל לקפוץ לאיזה שלב שאנחנו רוצים ולנסות להביס את הבוס שלו. אם נצליח, נוכל לחזור לנקודת הפיצול עם שדרוג חדש ונוצץ ומשם לנסות את אחד השבילים האחרים. בדומה ל-Guacamelee (ו-Megaman כמובן), אנו נרצה לחזור לשלבים שהיינו בהם כדי לחקור איזורים שלא היו נגישים בעבר ואולי למצוא עוד איזה שדרוג או שניים.

Severed מתוכנן לצאת ב-2015 אך עדיין לא ברור לאילו פלטפורמות. המפתחים אמרו כי יש סיכוי גבוה לפלטפורמות עם מסך מגע (סמארטפונים, PS Vita ו-3DS) אך הם לא שוללים גם התנסות עם הקינקט של ה-Xbox או ה-PS Eye של הפלייסטיישן. על איזו פלטפורמה אתם הייתם רוצים לשחק את Severed?

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י