הרשמה

E3 2014 - עשרת המשחקים שאסור לכם לפספס

פספסתם את מסיבות העיתונאים? הנה המשחקים הכי חשובים שאתם צריכים לדעת עליהם

כמו בכל שנה, כנס E3 הביא לנו אתמול המון, המון משחקים להסתכל עליהם. חלק מהם כבר הכרנו, חלק מהם חדשים לגמרי. משחקים מסוימים קיבלו טריילר סינמטי או הצצה קטנה למשחקיות, ואחרים קיבלו הדגמת משחקיות מפורטת. אם אתם רוצים לראות מה היה לכל חברה להציע במסיבת העיתונאים שלה, אתם מוזמנים לבקר בסיכומים המפורטים שלנו בחדר המצב.

אבל אם אתם רוצים לקבל מנה מרוכזת של המשחקים הכי גדולים\חשובים\בולטים של E3 השנה, הנה עשרת הגדולים שלנו. כל המשחקים למטה הוצגו באחת ממסיבות העיתונאים, ויתכן שיצוצו עוד כמה הברקות במהלך הימים הקרובים. מישהו אמר Half Life 3? לא אנחנו!

Rainbow Six Siege

פרס "ההדגמה המטורפת ביותר של E3 2014" הולך לכותר הבא בסדרת Rainbow Six. לא רק שסדרת הטקטיקה המפורסמת חוזרת עם משחק חדש, הוא גם נראה מצוין וכולל תאורה דינמית יפהפיה, קירות ורצפות שבירים שמוסיפים עוד אפשרויות טקטיות, ומערכת שנותנת לכל צד - הפושעים או הצוות הטקטי, כלים משלו להצלחה. עברו 6 שנים מאז משחק ה-Rainbow Six הקודם, ולפחות לפי ההדגמה הזו - היה שווה לחכות!

Far Cry 4

Far Cry 4 היה אחד המשחקים המצופים ביותר ב-E3 השנה, ובמסיבת העיתונאים של Ubisoft חשבנו שכל מה שנראה זה את חמשת הדקות הראשונות (והסינמטיות) של המשחק... אבל מאוחר יותר הופתענו לטובה. ההצגה השניה, במסיבת העיתונאים של סוני, לקחה אותנו הישר אל המשחקיות וחשפה את איזורי ההימלאיה המרהיבים ועוד פרט מאוד מעניין: Far Cry 4 יתמוך בקו-אופ! נוכל להזמין חברים להצטרף למשחק שלנו כדי להשתלט על איזה מוצב עוין או סתם לטייל ביחד ולראות עולם. ואם היה לכם ספק - העולם הזה נראה פנטסטי! Far Cry 4 הולך להיות אחד המשחקים היפים של השנה, אין שום ספק לגבי זה.

GTA V Next-Gen

עדיין קשה לעכל את הבשורה: GTA V מגיע לדור הבא ויושק ל-Xbox One, PS4 ו-PC! הטריילר שהוצג לא מראה המון פרטים ועוד קצת קשה להבין עד כמה הגרסה המחודשת טובה יותר מגרסת הדור הקודם, אבל בשורה התחתונה: ה-משחק הטוב ביותר של 2013 מגיע עם גרפיקה יפה יותר וביצועים חלקים יותר, וסוף סוף נוכל ליהנות ממנו על המחשב או קונסולות הדור-הבא המועדפת עלינו. והקטע הכי טוב? שכל זה קורה עוד השנה! GTA V לדור הבא יושק בסתיו הקרוב.

Mortal Kombat X

יש כמה משחקי מכות גדולים בדרך כמו Super Smash Bros ועוד הפתעות שצפויות להגיע מ-Namco (היוצרים של Tekken), אבל יש רק משחק אחד שיכול להחזיר אותנו בן רגע לגיל 8 ולהיראות כל כך חדש, ועם זה כל כך מוכר. Mortal Kombat X קיבל טריילר הכרזה בשבוע שעבר שהראה רמזים למשחקיות אך לא יותר מזה. ב-E3 קיבלנו את טריילר המשחקיות הראשון, שחושף לא רק את מערכת הקרב החדשה והיכולת להשתמש בסביבה בתור נשק, אלא הציג שתי דמויות חדשות לגמרי שלא הופיעו במשחקים קודמים. בדומה למשחק המכות Injustice, גם Mortal Kombat X יאפשר שימוש בסביבה ויתן לשחקנים להשפיע עליה בדרכים שונות.

Batman: Arkham Knight

כמו אחרים ברשימה בזאת, Arkham Knight לא היה הפתעה בפני עצמו אבל זה לא אומר שלא שמחנו לראות אותו. המשחק קיבל הדגמת משחקיות שחשפה קפיצת מדרגה משמעותית בגרפיקה ובהרגשה של העולם. אבל למי אכפת מכל הדברים האלה כשאנחנו נוהגים בפאקינג באטמוביל? הרכב האיקוני סוף סוף מגיע למשחק Arkham והוא נראה כמו החבר הטוב ביותר של העטלף. חוץ ממצב הנהיגה הסטנדרטי, הבאטמוביל יכול להפוך לטנק של ממש - אתם יודעים, בשביל הרגעים האלה שאתם פשוט צריכים עוד כוח אש.

Uncharted 4

הרבה זמן חיכינו להכרזה רשמית על Uncharted 4, ולבסוף יצאנו עם רגשות מעורבים. מצד אחד ההדגמה היתה קצרצרה והשאירה הרבה טעם של עוד, אבל מצד שני - מה שאתם רואים למטה זה לא סרטון CGI אלא מנוע המשחק בפעולה. לפי איך שזה נראה, Uncharted 4 הולך להיות אחד המשחקים היפים והמרשימים ביותר על ה-PS4 שלכם בזמן הקרוב. המשחק יגיע אלינו ב-2015.

No Man's Sky

לא היו השנה המון משחקי אינדי שתפסו את העין שלנו במסיבות העיתונאים, ו-No Man's Sky הוא היוצא מהכלל כאן. אתם צריכים להתלהב מהמשחק הזה לא רק בגלל שהוא נראה נהדר, אלא בגלל שזה עשוי להיות המשחק הראשון שיגשים אחת ולתמיד את חלומות החלל שלכם: להתעורר על כוכב חדש ועזוב, לחקור אותו ואת היצורים שנמצאים בו ואף להפוך לשליט הבלתי-מעורר של הכוכב כולו. אבל למה להגביל את עצמנו רק לכוכב אחד? קחו את החללית, טוסו בקו ישר אל החלל ובן רגע תגלו שיש עוד מליוני כוכבים אי שם שרק מחכים שיגלו אותם. No Man's Sky יכלול תוכן שנוצר רנדומלית על ידי מחשב ולראשונה ייצור יקום שמתרחב בפועל, כשאפילו יוצרי המשחק לא יודעים מה מחכה בחלל העמוק. המשחק יושק עם תקופת בלעדיות ל-PS4.

Halo: Master Chief Collection

אי אפשר להתווכח עם מאסטר צ'יף, במיוחד כשמיקרוסופט ו-343 עובדות כל כך קשה כדי לשחזר את הימים הטובים ביותר שהיו לנו עם משחקי Halo לאורך השנים. אוסף ה-Master Chief הוא למעשה ארבעת המשחקים הקודמים בסדרה במארז אחד עם גרפיקה משופרת, פיצ'רים חדשים וממשק מאוחד. מה זה אומר? שלא תצטרכו "לקפוץ" ממשחק למשחק, כל התוכן של כל ארבעת המשחקים יהיה מאוחד לחבילה החדשה, ותוכלו אפילו לעשות "פלייליסט" של השלבים הכי אהובים עליכם על פני כל הסדרה. כל הטוב הזה יהיה זמין בדיסק אחד ל-Xbox One ויכלול מעל 100 מפות למצבי הרשת וכן מצבי "רטרו" ללא השיפורים הגרפיים, למקרה שאתם מרגישים נוסטלגיים. המשחק יושק גם עם הסדרה Halo Nightfall של רידלי סקוט, ויכלול גישה לבטא של Halo 5 שתתחיל בנובמבר הקרוב. Halo: Master Chief Collection יושק בלעדית ל-Xbox One ב-11.11 השנה.

The Witcher 3: Wild Hunt

נכון, כבר ראינו לא מעט טריילרים על משחק התפקידים המצופה The Witcher 3, אבל בפעם הראשונה אנחנו רואים איך נראה ציד של מפלצת רצחנית מההתחלה ועד הסוף. הטריילר חושף גרפיקה מהממת ועולם רחב ומלא הפתעות. בסרטון, ג'ראלט מנסה לצוד גריפין עצבני וכמו שתוכלו לראות, זה לא "זבנג וגמרנו". צריך לפצוע את החיה כדי שתהיה לנו האפשרות לעקוב אחרי סימני הדם ולהגיע למקום המחבוא שלה, וגם אז - תארו לכם איך גריפין ענק יגיב כשהוא דחוק לפינה ופצוע קשה מדי בשביל לעוף. The Witcher 3: Wild Hunt יושק ב-24 לפברואר, 2015.

Scalebound

האמת? Scalebound קנה אותנו עוד לפני שהמשחק הוצג. אם המפתחת Platinum עולה על הבמה, תהיו בטוחים שמדובר בכותר מהיר ואלים - פאוור טריפ במיטבו. ל-Platinum יש נטיה להוציא משחקים מצוינים אך לא מוערכים, אבל אם שיחקתם בכותרים הקודמים שלהם כמו Vanquish או Bayonetta, בטח תבינו למה Scalebound נכנס לרשימה האקסקלוסיבית שלנו. הטריילר שהוצג לא הראה הרבה משחקיות, אבל לעזאזל הוא נראה אדיר!

זאת היתה רשימת "עשרת הגדולים" שלנו ל-E3 עד כה. איזה משחקים הייתם מוסיפים לרשימה? ספרו לנו בתגובות!

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י