הרשמה

נינטנדו: "ל-Wii U יש עוד חיים ארוכים לפניה"

משחקים חדשים שהוכרזו לאחרונה עשויים להציל את הקונסולה המדשדשת

חברת נינטנדו השיקה את קונסולת ה-Wii U לפני יותר משנה וחצי, ועד היום היא מתקשה עם נתוני המכירות הנמוכים. לצורך השוואה, ה-Wii U מכרה עד היום כ-6.2 מליון יחידות בכל העולם בזמן שה-PS4 הגיעה ל-7 מליון יחידות בשליש מהזמן. בזירת השמועות כבר מדברים על הקונסולה החדשה שתחליף את ה-Wii U: מפלצת גיימינג עם חומרה דומה לזו של ה-PS4, שתתמוך במשחקי Wii U ותאפשר תמיכה גדולה יותר של מפתחי צד-שלישי. לפחות על הנייר, יש בקונסולה הזו את הטוב מכל העולמות.

אך בינתיים, נשיא נינטנדו באמריקה, רג'י פיל-איים (Reggie Fils-Aime) אומר דברים אחרים לגמרי. בראיון לאתר Kotaku, פיל-איים אמר כי "ל-Wii U יש עוד חיים מאוד ארוכים לפניה". פיל-איים הסביר כי הוא לא מעוניין "להתחיל מחדש" או להוציא קונסולה נוספת כל כך מוקדם במחזור החיים של ה-Wii U. "יש [ל-WiiU] הרבה תוכן מצוין שיעזור להגדיר את הפלטפורמה. בשבילנו, אנחנו חושבים שה-3DS הוא דוגמא טובה. זה לא היה רק ההוזלה במחיר. היו לו גם תכנים מעולים שהתחילו עם Mario Kart 7 ו-3D Land."

הטענה המרכזית נגד ה-Wii U עד כה היתה שפשוט אין מספיק משחקים בולטים לקונסולה, אך לפי מסיבת העיתונאים של נינטנדו ב-E3 מוקדם יותר החודש - המצב הזה הולך להשתנות בקרוב. אולם, לצד הכרזות מלהיבות כמו Legend of Zelda ו-Xenoblade Chronicles X, נינטנדו לא הכריזו על הוזלה במחיר ה-Wii U. אז מה דעתכם? האם המשחקים החדשים שבדרך יכולים להציל את הקונסולה ולתת לה עוד כמה שנים טובות, או שאולי עדיף שנינטנדו תתקדם כבר עם הקונסולה הבאה?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י