הרשמה

Civilization: Beyond Earth קיבל תאריך יציאה

צפו בסרטוני המשחקיות

בחודש אפריל האחרון קיבלנו את ההכרזה הרשמית על Civilization: Beyond Earth, היורש הרוחני של כותר האסטרטגיה המצוין Alpha Centauri. אחרי 3 חודשים של שקט, המשחק קיבל הפצצת מידע שכוללת שני טריילרים חדשים, פירוט הבונוסים למזמינים מראש וגם תאריך יציאה רשמי. המשחק יושק בחודש אוקטובר, בסמוך לכותרי AAA בולטים כמו Call of Duty: Advanced Warfare ו-Battlefield Hardline, אך בכל הנוגע לכותרי אסטרטגיה אין לו תחרות בולטת.

אם אתם כבר משוכנעים שזאת ההתמכרות הבאה שלכם, תוכלו להזמין את Beyond Earth מראש ולקבל בתמורה את חבילת המפות Explanets, הכוללת 6 מפות המבוססות על כוכבים אמיתיים. תוכן זה יהיה זמין במהלך ההשקה רק למזמינים מראש, וכנראה ייפתח לקהל הרחב בשלב מאוחר יותר.

Beyond Earth מתקיים בעתיד בו האנושות נמצאת בתקופה של מאבקים תמידיים וחוסר וודאות. החברות החזקות ביותר בעולם כבר לא רבות על שליטה בשטחים של כדור הארץ אלא מפנות את פניהן אל החלל העמוק ומחפשות כוכבים חדשים שעשויים להוות בית חדש לאנושות. אנחנו נגלם אחת מ-8 משלחות (המבוססות על 8 הצבאות מהמשחקים הקודמים) בדרכן אל עולם חדש ומופלא. העולם הזה יהיה הבית החדש שלנו, אבל לא רק שלנו: גם משלחות אחרות ינחתו על הכוכב ומאבקי השליטה ימשיכו כצפוי.

Civilization: Beyond Earth יושק עבור ה-PC ב-24 לאוקטובר השנה.

מבט אל עולם המשחק

הדגמת משחקיות של 8 דקות

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י