הרשמה

Origin מחלק לכם את The Sims 2 בחינם!

כך תוכלו להוריד את המשחק וה-DLC בחינם

לא קורה הרבה שחברות כמו EA מפנקות את הגיימרים עם משחקים בחינם - אז אם יש לכם חשבון ב-Origin כדאי מאוד שתנצלו את ההזדמנות ותורידו את The Sims 2: Ultimate Collection לגמרי בחינם!

ההחלטה לחלק את Sims 2 לא היתה מתוך גחמה, אלא מתוך אי-תמיכה במשחק הותיק. בחודש שעבר, EA הודיעה לכל בעלי המשחק Sims 2 כי גרסאות המשחק השונות יפסיקו לקבל תמיכה רשמית מ-Origin החל מחודש יולי. הגרסה היחידה שכן תישאר עם תמיכה היא "הגרסה האולטימטיבית", הכוללת את רוב ה-DLC שיצא למשחק ומהווה את הגרסה העדכנית ביותר של המשחק. לכן, EA החליטה לזכות את כל בעלי המשחק (בכל אחת מהגרסאות השונות) בגרסה האולטימטיבית על מנת שיוכלו להמשיך לקבל תמיכה.

ובכן, התוכנית לא לגמרי עבדה והרבה משתמשים לא הצליחו להעביר את המשחק החדש שלהם ל-Origin, אז לבסוף הוחלט לחלק את The Sims 2: Ultimate Collection לכל השחקנים, בלי יוצא מן הכלל. או במילים אחרות - הכי כיף להרוויח על גב הפאשלות של EA ו-Origin! על מנת לקבל את המשחק, תצטרכו להתחבר לחשבון ה-Origin שלכם ולהיכנס לעמוד "Code Redemption". שם יש להכניס את הקוד "I-LOVE-THE-SIMS", ללא המרכאות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:40 24.07.2014 | ShiTDemoN ShiTDemoN

    דווקא אני לא מסכים עם המשפט שלכם "לא קורה הרבה שחברת EA ושירות המשחקים שלה, Origin, מפנקים את הגיימרים עם משחקים בחינם".

    דווקא באוריג'ין קיבלתי 3 משחקים בחינם (ואל תשכחו שהיצע המשחקים באוריג'ין הוא הרבה יותר נמוך מבסטים).
    בנוסף ל-3 משחקים בחינם קיבלתי גם את Humble ORIGIN Bundle וגם הרבה בטאות של משחקים בזכות רצון טוב של השירות לקוחות של EA.

    אני חושב ש-EA עושים עבודה נפלאה. האוריג'ין עובד מצויין. יש להם שירות לקוחות מעולה. יש להם משחקים טובים.
    מה שכן - לפעמים יש בעיות באונליין ובעיות באגים במשחקים אבל הם לומדים מהטעויות אני מקווה ולא יחזרו עליהן שוב.

    לדעתי EA צריכה לחלק עם כל קנייה באוריג'ין גם קוד לסטים. ככה גם יקנו באוריג'ין וגם שחקנים יוכלו לעקוס אחרי המשחקים בסטים.

  2. 2

    13:52 24.07.2014 | אור מנטש אור מנטש

    נקודה טובה! הבעיה היא שרוב המשחקים המחולקים בחינם לא מגיעים מהרצון הטוב של EA אלא בתור cover-up לפאשלות שונות שהם עושים. מהבחינה הזאת, הם באמת מראים שירות לקוחות יוצא מן הכלל והיי, אולי זאת הסיבה שהם לא לקחו את התואר השלישי ברציפות של "החברה השנואה באמריקה".

  3. 3

    15:38 25.07.2014 | ShiTDemoN ShiTDemoN

    מקבל את מה שאתה אומר, ושתדע שזה באמת יפה שהכתב מגיב למגיב :)

  4. 4

    23:32 25.07.2014 | Or.A Or.A

    מסכים, בזמן האחרון EA מחלקת מתנה הרבה משחקים ישנים ב ORIGIN.

  5. 5

       | פורסם ע"י