הרשמה

כך נראה הלוגו לסרט Warcraft

הסרט יגיע אלינו בתחילת 2016

הרבה זמן לא שמענו על הסרט המצופה Warcraft, המבוסס על סדרת המשחקים המצליחה של Blizzard. לפני שאתם מתלהבים יתר על המידה, אין כאן טריילר או פרט מפתיע במיוחד על הסרט, אבל הנה הלוגו לסרט הכי מצופה של עולם הגיימינג. שני הסגנונות המתנגשים בכיתוב עצמו כנראה נועדו לייצג את שני הצדדים במאבק: בני האדם והאורקים.

בינתיים נחשפו לא מעט שחקנים איכותיים לסרט, נסו לנחש מי מהם יהיה אנושי ומי יהיה אורק: דניאל וו ("דוח אירופה", כיכב בסרטי אמנויות-לחימה רבים) וקלנסי בראון (הכי מוכר בתפקיד הסוהר המרושע ב"חומות של תקווה" או בתור אדון קראב ב"בובספוג", תלוי בני כמה אתם), בן פוסטר ("אקס-מן: המפלט האחרון", "פלאש פורוורד", "מתחת לאדמה"), טרוויס פימל (הגיבור בסדרה "ויקינגים"), פאולה פאטון ("משימה בלתי אפשרית 4", היטץ'"), טובי קבל ("זעם הטיטאנים", "סוס מלחמה"), רוב קזינסקי ("דם אמיתי", "פאסיפיק רים") ודומיניק קופר ("קפטן אמריקה"). הסרט יבויים על ידי דאנקן ג'ונס ("ירח").

הסרט Warcraft יעסוק במגע הראשון בן בני האדם לגזע האורקים, ויוצג כמו סרט מלחמה הוגן במיוחד המציג את שני הצדדים באופן שווה. הסרט יתן לנו להתחבר גם לצד של בני האדם וגם לאורקים, ובכל צד יהיו דמויות אהובות ושנואות.

Warcraft צפוי לצאת ב-11 למרץ 2016. אז... רק עוד שנה וחצי? קטן עלינו.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    04:57 25.07.2014 | Or.A Or.A

    אף אחד מהשחקנים שם לא טובים, הם רק שיחקו בסרטים טובים.

  2. 2

    08:45 25.07.2014 | ArchPsion ArchPsion

    אני לא יודע איך בדיוק אפשר להתחבר לצד של האורקים במלחמה הראשונה. בשלב הזה הם עדיין היו תחת השליטה של הלגיון הבוער ולא היו יותר ממכונות הריגה צמאות דם. מילא אחרי שהם השתחררו מהשליטה הדימונית, כשהם בסך הכל גזע שמגיע מעולם הרוס עם הסטוריה אלימה שמנסה לשקם את עצמו בעולם חדש.

  3. 3

       | פורסם ע"י