הרשמה

חדש מ-EA: שלמו על מנוי חודשי, קבלו משחקי Xbox One

כל הפרטים על שירות EA Access

אם יש לכם Xbox One ונמאס לכם לשלם הון תועפות על משחקים כמו Fifa 14 ו-Battlefield 4, לחברת EA יש פתרון בשבילכם: הכירו את שירות EA Access. בעבור 5$ לחודש (או 2.5$ לחודש במנוי שנתי), תקבלו גישה למגוון משחקי EA הזמינים ל-Xbox One. השירות יושק "בקרוב" עם ארבעה משחקים: Fifa 14, Madden 14, Peggle 2 ו-Battlefield 4, ומשחקים נוספים יצטרפו עם הזמן.

נראה שהמשחקים הניתנים בחינם דרך השירות הם כותרים ישנים יותר, ומשחקים כמו UFC או Dragon Age: Inquisition שיצא בקרוב עדיין יעלו לנו כסף. נראה גם כי תכני DLC כמו ההרחבות של Battlefield 4 לא יהיו כלולות בעסקה, אך בעלי המנוי יקבלו 10% הנחה על כל התכנים הדיגיטליים (משחקים מלאים והרחבות). בנוסף, צוין שבעלי המנוי יקבלו גישה בלעדית ל"גרסאת נסיון" של משחקים כמו NHL 15, FIFA 15, NBA LIVE 15, ו-Dragon Age: Inquisition, עד ל-5 ימים לפני תאריך היציאה. כל ההתקדמות בגרסאות הנסיון תעבור איתנו הלאה אם נחליט לרכוש את המשחק, מה שגורם לנו לחשוב שמדובר בעצם בגרסה מוגבלת של המשחק המלא, ולא דמו רגיל. 

אז בשורה התחתונה: שלמו 5$ לחודש, קבלו משחקים של EA עם תאריך יציאה של חצי שנה ומעלה, 10% הנחה על כל הרכישות של תכני EA וגישה בלעדית לגרסאות נסיון של משחקים לפני ההשקה. נשמע מפתה? לפרטים והרשמה, כנסו לעמוד ההכרזה הרשמי של EA. השירות נמצא כרגע בבטא וצפוי לקבל השקה מלאה מתישהו בחודשים הקרובים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י