הרשמה

צפו בטריילר למצב הרשת של Dragon Age: Inquisition

אין כמו עבודת צוות עם שחקנים אחרים

מוקדם יותר השבוע נחשף כי משחק התפקידים המצופה Dragon Age: Inquisition יקבל מצב רשת נפרד בנוסף להרפתקה הרחבה לשחקן יחיד. מצב הרשת יהיה ישות נפרדת מהעלילה הראשית, ויתמקד במשימות אותן נעשה בשיתוף פעולה עם שחקנים אחרים. נוכל לבחור מתוך 12 דמויות שונות, אותן נוכל לשדרג ולצייד ככל שנשלים יותר משימות ונמצא יותר שלל. היום הושק הטריילר הרשמי למצב הרשת, והוא כמו בונוס לא רע בכלל למה שהיינו בטוחים שיתמקד ב"שחקן יחיד" בלבד. מנכ"ל EA, מפיצת המשחק, אמר בעבר כי הוא לא מוכן להוציא משחקים שאין בהם מצב רשת מפני שזה נחשב כערך כספי נמוך עבור הגיימרים. לא בטוח שהטענה הזו נכונה, אבל כשזה מבוצע כמו שצריך - מצב רשת כן יכול להיות תוספת נהדרת להרבה משחקים.

מצב הרשת יכלול משאב שנקרא "פלאטינום" אותו אפשר לרכוש בכסף אמיתי בלבד, אולם, המפתחת BioWare הבטיחה כי ניתן לרכוש את כל החפצים במשחק בעזרת מטבעות זהב, אותן אפשר להשיג דרך משימות. צפו בטריילר למטה וספרו לנו מה ההתרשמות שלכם ממצב הרשת של Dragon Age: Inquisition, ואם בכלל צריך פיצ'ר כזה במשחק שנועד במקור לשחקן יחיד?

Dragon Age: Inquisition יושק ב-18 בנובמבר לקונסולות הדור הנוכחי, הדור הבא ולמחשב האישי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:30 29.08.2014 | sorce sorce

    אם הם גם יתנו בעתיד אפשרות לבנות מפות ולשחק בהן ברשת כמו שהיה לNVN זה יהיה ניפלא :O זה יכול להכפיל בהרבה את הזמן שישחקו במשחק.

  2. 2

       | פורסם ע"י