הרשמה

הקינקט ל-Xbox One תימכר בנפרד החל מאוקטובר

אם קניתם את הקונסולה הבסיסית, תוכלו להשתדרג עם הקינקט בעבור 150$

קונסולת ה-Xbox One אמנם הגיעה לפני קרוב לשנה, אך רק עכשיו היא מתחילה להתקדם בנתוני המכירות אחרי חבלי לידה לא קלים בכלל. בניגוד ל-PS4 שהושקה כמעט בכל רחבי העולם כבר בשנה שעברה, ה-Xbox One עדיין לא הגיעה להרבה מאוד שווקים כולל השוק הישראלי. בנוסף, נקודת המחיר הגבוהה יותר של ה-Xbox One בהשקה (500$ מול 400$ של ה-PS4) גרמה לה להיראות אטרקטיבית פחות. כדי לתקן את המצב, ה-Xbox One נפרדה ממצלמת הקינקט שהיתה עד אז בגדר חובה, וירדה למחיר התחרותי של 400$. מכירות ה-Xbox One בעליה בחודשיים האחרונים והרבה משתמשים מתחמשים בגרסה נטולת הקינקט של הקונסולה. אך היתה בעיה אחת - מי שרכש את הקונסולה המוזלת ורצה לקנות את מצלמת הקינקט בנפרד, גילה שאין אפשרות כזו.

החל מהחודש הבא, מצלמת הקינקט תגיע בנפרד לחנויות ותהיה זמינה במחיר של 150$. המחיר נראה קצת לא הוגן מאחר וההפרש בין שתי הגרסאות (עם ובלי קינקט) הוא 100$ ולא 150, אך יתכן והוא ירד בעתיד. אגב, הקינקט הקודם עבור ה-Xbox 360 נמכר בנפרד בדיוק באותו מחיר - 150$ לאורך כל ימי חייו.

קונסולת ה-Xbox One תגיע לארץ עוד כשבועיים, ב-15 לספטמבר, ותהיה זמינה בשתי חבילות:

  • קונסולה, שלט אלחוטי, כבל HDMI, אוזניות עם מיקרופון, מנוי Xbox Live Gold של 14 יום והמשחקים הדיגיטליים Fifa 15 ו-Forza 5, במחיר של 2,299 ש"ח.
  • קונסולה, מצלמת קינקט, שלט אלחוטי, כבל HDMI, אוזניות עם מיקרופון, מנוי Xbox Live Gold של 14 יום והמשחקים הדיגיטליים Fifa 15 ו-Dance Central, במחיר של 2,799.

איזו גרסה אתם מעדיפים - עם או בלי הקינקט?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י