הרשמה

נחשפו משחקי ה-PS Plus לחודש ספטמבר

Joe Danger, PS All Stars Battle Royale ועוד!

למרות שהקיץ הולך להיגמר בקרוב ולכולם יהיה קצת פחות זמן להתפנות למשחקים, סוני ממשיכה בשלה ומפנקת את מנויי ה-PS Plus במשחקים חינמיים שונים כל חודש. הנה הרשימה של המשחקים שנוכל להנות מהם לפלטפורמות השונות של סוני.

Playstation 4

 

Velocity 2X

משחק יריות דו-מימדי עתידני שיכניס לשחקנים זריקת אדרנלין. כמו המשחקים הדומים לו, Velocity 2X מתגאה בקצב מהיר, טרור על המסך וצבעים חזקים. אם אתם אוהבים את הסגנון הצבעוני והמהיר, כדאי לכם לבדוק את Velocity 2X. המשחק תומך ב-Crossbuy ויעבוד גם על ה-Vita שלכם!

Sportsfriends

הכירו את Sportfriends. משחק שבעצם מורכב ממיני משחקים(Mini Games) שונים ופונה לצד התחרותי של שחקנים. צאו למלחמות ראש בראש על הזכות להתרברב. המשחק הגיע לאחר שהתחיל בתור פרוייקט Kickstarter מצליח וזכה לבאז גדול ברשת.

Playstation 3

 

Playstation All-stars Battle Royale

מי שעדיין לא זכה להרים את המשחק המצוין הזה יוכל להנות ממנו החודש. Playsation All-stars Battle Royale הוא אחד המשחקים הבלעדיים הטובים ביותר שסוני הוציאה בשנים האחרונות. המשחק יאפשר לכם ולחבריכם לשחק ולהילחם אחד נגד השני עם דמויות של סוני מכל הזמנים ומספר שחקנים אורחים. כמובן, שיש אנשים שיגידו שסתם מדובר בחיקוי זול ל-Super Smash Bros. של נינטנדו, אבל זה לא משנה. התוצר הסופי של סוני עשוי טוב ומספק הנאה מובטחת לארבעה חברים, בבית או ברשת. המשחק תומך ב-Crossbuy ויעבוד גם על ה-Vita שלכם!

Hoard

משחק אסטרטגיה מבית היוצר של חברת משחקים עם שם מאוד מוזר, Big Sandwich Games. המשחק התחיל בתור אחד מכותרי האינדי הראשונים שהתחילו לעבוד עליהם בשביל ה-Playstation. האם הוא שווה את הציפייה?

PS Vita

 

Joe Danger

Hello Games מחזירה את משחק הביכורים שלה לפלייסטיישן, Joe Danger הוא משחק פלטפורמה המכניס אתכם לנעליו של רוכב אופנוע שמטרתו היחידה היא לעבור את מסלול המכשולים שניצב מולו. Joe Danger מציב אתגרים מעניינים בסביבה יפה. מומלץ למי שאהב את Trials Fusion ואנשים שעדין זוכרים את אלסטו מניה.

TxK

רוצים להיאבד בעולם של מסע חללי\רוחני בתוך הקונסולה הניידת שלכם? TxK, משחק היריות החללי, מספק חוויה ויזואלית מדהימה ומלאת צבעים ואורות. קצת קשה להסביר על המשחק הזה. אז אולי עדיף שפשוט נראה לכם.

אז מה דעתכם על ההיצע של PS Plus לחודש הקרוב? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י