הרשמה

Xbox Live Gold - המשחקים החינמיים של ספטמבר

Halo Reach, Super Time Force ועוד!

הקיץ אולי נגמר, אבל Games With Gold, שירות המשחקים החינמי של Xbox עדיין רוצה שתשחקו עם חבריכם עד השעות הקטנות של הלילה. במהלך חודש ספטמבר תוכלו להנות משלושה משחקים חינמיים לגמרי להורדה שיהיו זמינים בתקופה הזאת.

Xbox One

 

Super Time Force

מה היה קורה אם הייתם מחברים את משחקי Contra (קונטרה) ומסע בזמן יחדיו? התשובה היא Super Time Force. משחק היריות הדו מימדי הזה הולך לזרוק עליכם אויבים בכמות לא ריאלית במטרה להרוג אתכם. למזלכם אתם יכולים לחזור אחורה בזמן בכל מצב שתרצו כדי לחשב את טקטיקת התקיפה שלכם מחדש. אם זה לא מספיק לכם, "רוח" של הדמות שלכם תשתלב במהלך המשחק ותיתן לכם יד במסע ניקוי האויבים מהמסך. למעשה אתם משחקים ביחד עם עם עצמכם מלפני כמה רגעים - מגניב לא?

Xbox 360

 

Monaco: What’s Yours is Mine

מה-1 עד ה-15 לחודש תוכלו להורי את Monaco. מונקו הוא משחק עם אווירה קצת שונה. המשחק משלב ז'אנרים מוכרים ממשחקי פאזלים ומכניס להם אלמנט של התגנבות. במונקו, המטרה שלכם היא לגנוב ובצורה הטובה ביותר. תוכלו לבחור ממספר דמויות שונות, כאשר לכל דמות יש יתרון מסוים ביחס לדמות האחרת כמו הפורץ, החייל וההאקר. תוכלו לצאת לתכנן שוד לבד או עם קבוצת חברים.

Halo: Reach

מה-16 ועד סוף החודש תוכלו להוריד את Halo: reach. למי שלא שמע על סדרת Halo בעבר, Halo: Reach הוא אולי אחת הדרכים הטובות ביותר להתחיל את המסע. המשחק מספר על סיפור הפרולוג של מאסטר צ'יף ו-Team Noble, צוותו הנאמן, שכמו בכל סיפור טוב - נלחמו נגד כל הסיכויים להציל אינספור חיים.

אז מה דעתכם על משחקי ה-Xbox החינמיים של ספטמבר? ספרו לנו בתגובות!

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י