הרשמה

Divinity: Original Sin מכר חצי מליון עותקים

משחק האולד-סקול סוחף את הגיימרים

מאז השחרור שלו לפני חודשיים, Divinity: Original Sin, משחק התפקידים מבוסס התורות, מכר מעל חצי מיליון עותקים. Larian Studios, החברה האחראית על פיתוח המשחק, הודיעה כי היא מרוצה מקצב המכירה אך הבהירה שרק עכשיו היא סיימה לכסות את הוצאות הפיתוח - מכאן, כל עותק שנמכר הוא רווח נקי למפתחים.

הציון הממוצע של Divinity באתר המטא הוא 87% ועם דירוג משתמשים של 89%. בנוסף לכך, המשחק היה הנמכר ביותר במשך חודש שלם ב-Steam. לפי דבריו של סוון וינקה(Swen Vincke), "הוא(המשחק) מכר יותר מחצי מיליון עותקים עד עכשיו, רובם מה-Steam, שמזכים את הקונה ב-10% הנחה. הגענו לעמק השווה ואנחנו ללא חובות. כרגע אנחנו במצב של רווח."

למרות ההצלחה של המשחק והשלמת ההכנסות, יוצרי המשחק ימשיכו לפתח אותו ואף עובדים עכשיו על תמיכה בשלט במטרה לאפשר לשחקנים לשחק ביחד במצבי Co-Op.  "אנחנו גם מוספים תוכן חדש, כמו לדוגמא בעל חיים(Companion) שיוקלטו בשבילו קולות במיוחד, ואני משער שזה לא יהיה העדכון האחרון".

"לעתיד הקרוב, אנחנו רוצים ב-Larian למשיך לעבוד על אלמנטי ה-RPG, להמשיך לפתח אותם, להכניס להם עומק ובעצם להביא רעיונות חדשים לז'אנר המבוססים על עקרונות אולד סקול(Old School)".

למרות ההצלחה לגיוס הכספים בעזרת Kickstarter, בחברה מתכוונים לסמוך על הרוווחים האחרונים שלהם מהמשחק כדי להתחיל את הפרויקט הבא שלהם.

מפעם לפעם זה נחמד לשמוע שסטודיו קטן הצליח לבנות משחק ולא לקרוס כלכלית בזמן תהליך ההשקה שלו, ואם אתם במקרה מאלה שתרמו למשחק עוד בשלב הקיקסטרטר - הנה זמן טוב להיות גאים בעצמכם על שעזרתם לזה לקרות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:11 16.09.2014 | ArchPsion ArchPsion

    משחק התפקידים הכי טוב מאז dragon age origins ללא ספק. כל חובב של הז'אנר חייב לקנות אותו ואילו רק בשביל שיהיו לנו עוד כמוהו ועוד מהמפתחים המעולים האלה.

  2. 2

       | פורסם ע"י