הרשמה

הערכה: CoD: Advanced Warfare ימכור פחות מקודמו

האם הסדרה איבדה את הניצוץ?

עבור הרבה שחקנים, חודש נובמבר בכל שנה הוא לא סתם חודש אלא "החודש של Call of Duty". בכל שנה אנו מקבלים משחק חדש בסדרה, אך בשנים האחרונות נראה שכל משחק מצליח לרגש פחות מקודמו. כעת, עם ההשקה הקרבה של Call of Duty: Advanced Warfare, הרבה מעריצים קיבלו תקווה לשינוי מהותי בנוסחה המיושנת אך אחרים עדיין מרגישים פגועים מהאכזבה של Call of Duty: Ghosts. אם הייתם שואלים אותנו, היינו מנחשים ש-Advanced Warfare לא ימכור פחות מקודמיו ויגיע לטווח ה-20 מליון עותקים, אבל חכמים מאיתנו חושבים אחרת.

חברת ניתוח השוק Sterne Agee, כפי שפורסם באתר Cinema Blend, מעריכה ש-Advanced Warfare ימכור 15% פחות עותקים מ-Ghosts, כ-3 מליון עותקים. האנליסטים העלו כמה סיבות לנתוני מכירות נמוכים: חוץ מהסקפטיות של הגיימרים כלפי הסדרה אחרי Ghosts, נראה שזוהי תהיה שנה קשה לכותרים חוצי-פלטפורמות, כלומר כאלה המושקים גם לדור הקודם (Xbox 360, PS3) וגם לדור הנוכחי (Xbox One, PS4). מצד אחד רואים ירידה של כ-50% במכירות לקונסולות הדור הקודם, אך מצד שני הרבה שחקנים עדיין לא החליטו לגבי קונסולות הדור הבא ועשויים לחכות עם הרכישה. זהו מצב בעייתי עבור התעשיה כולה, וזכיונות כמו Assassin's Creed הכינו את עצמם מראש עם השקה של שני משחקים שונים: Unity לדור הנוכחי בלבד, ו-Rogue לדור הקודם בלבד.

מה אתם חושבים? האם Advanced Warfare ישחק אותה במכירות?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:57 30.09.2014 | shalom_23 shalom_23

    המשחק לא ימכור בגלל ההגזמה בעתידניות שבו
    זה הולך להיות המשחק הראשון בסדרה שאני לא אקנה
    ועוד רבים מחברי הפורומים השונים שאני מכיר גם מתכננים
    לא לרכוש אותו
    מה גם שיש גם את דיסטני שתפס ממש חזק.

  2. 2

    17:36 30.09.2014 | WarFox89 WarFox89

    אקטיזבל ירו לעצמם ברגל עם אר פי ג׳י הפעם. מצד אחד הם לקחו את המשחק בצורה מוגזמת מידי לעתיד והרבה מאוד אנשים לא אוהבים את הסט הזה ומצד שני רואים שזה עדיין אותו המשחק הממוחזר והסחוט עד טיפתו האחרונה שבנוי על אותו המנוע המיושן ונראה בדיוק כמו קודמיו רק עם סקינים שונים וקהל יעד שלא עולה על גיל 13 ומעלה.

  3. 3

    20:19 30.09.2014 | War_panda_EDES War_panda_EDES

    פרשתי מCOD עוד בMW2........

  4. 4

       | פורסם ע"י