הרשמה

הצ'יטרים הגיעו גם למשחק הקלפים Hearthstone

Blizzard מסירה בוטים (חשבונות אוטומטיים) מהשרתים - מעל 680 חשבונות נחסמו

תופעת הבוטים היא מחלה בכל משחק תחרותי ברשת, אך לאחרונה היא הגיעה גם למשחק הקלפים Heartstone ומתחילה לתפוס מימדים מדאיגים ביותר.

במקום שאנשים יתמודדו אחד מול השני במשחק הקלפים של Blizzard, הם מתמודדים וגם מפסידים לבוטים (תוכנות מחשב הפועלות לפי תכנון מוקדם) ומאבדים נקודות מהדירוג העולמי שלהם ב-Leaderboards לטובת אותם בוטים שלאחר מכן גם זוכים בפרסים היומיים במקום שחקנים אמיתיים. זה היה יכול להיות נסלח אם אותם בוטים לא היו מתוכנתים לקבוע את המהלך החכם ביותר בכל תור ובכך לגרום לשחקנים טובים מאוד לאבד יתרון ולהפסיד במשחק.

בראיון שנתן יוצר בוטים למגזין PC Gamer, אמר כי הוא לא מפחד מהצעדים ש-Blizzard לוקחים על מנת להילחם בתופעה ושהוא תמיד יכול לחזור בקלות לשחק בחשבונות שונים ולפעול שוב ללא הפרעה. לשם ההבנה כמה אותם בוטים פוגעים במשחקיות ההוגנת של Heartstone, יוצר הבוטים הציג נתונים מדאיגים של מעל 2,000 נצחונות במשחקים רגילים וממוצע של 6-7 נצחנות בכל סיבוב ארנה(Arena).

נכן לעכשיו, Blizzard חשפה את זהותם של 680 חשבונות בוטים ברחבי סין ודאגה להשבית אותם. למרות הצעדים הראשונים שננקטו ע"י החברה למגר את התופעה היא רחוקה מלהיעלם. כרגע לשחקנים אפילו אין את האפשרות לדווח על חשבונות חשודים שבהם הם נתקלים.

חסימת החשבונות אולי פגעה במפעילי הבוטים הסינים אך הבעיה עדיין לא טופלה במערב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י