הרשמה

קמפיין המימון הזה יעשה הכל כדי שנקבל את Half Life 3

גם אם זה אומר צבא כפילים של גייב ניוול

זהו ללא ספק הקמפיין למימון המונים המעניין, המוזר והמבדח שראינו לאחרונה. זה סיפור על זוג חברים שמעוניין לקדם את פיתוחו של Half-Life 3 והם יעשו הכל, מסתבר.

אין חדשות בכך שהרבה מאוד אנשים נעשים רציניים לגבי קידום הפיתוח של Half-Life 3. אבל כריס סאלם (Chris Salem) וקייל מאזי (Kyle Mazzei) לקחו את זה רחוק מאוד. המטרה שלהם? להציק לעובדי Valve מספיק כדי שהם יסיימו את הפיתוח של Half-Life 3. מזל שהם לא רוצים להשתלט על העולם.

פרויקט המימון שהם מריצים כעת באתר Indiegogo, מבקש להגיע למטרה של 150,000$. מה ייקרה כשהפרויקט יגיע למטרה זו? ייערך קונצרט בסיאטל, ארה"ב, שיציג "כמה מהמוזיקאים הגדולים של תעשיית המשחקים", אליו יוזמנו כל עובדי Valve ואלפי מעריצים.

אך לפני זה, יש מספר נקודות חשובות בדרך: לאחר שיגיעו לתרומה של 3,000$, כריס וקייל יתחילו בפרויקט פרסומות AdWord של גוגל שיכוון לכל עובדי Valve עם הססמה "We Want Half Life 3".

ב-9,000$ משאית עם פרסומת ענקית בעלת אותה ססמה "תפלוש" למשרדי Valve. כשהפרויקט יגיע ל-45,000$ הצמד ישכור שחקן שדומה מאוד למנכ"ל Valve גייב ניוול (Gabe Newell) שגם הוא "יפלוש" למשרדי החברה בוושינגטון כשהוא לובש חולצת "We Want Half-Life 3".

כריס וקייל עובדים בחברת פרסום. שעל פי הסרטון של הפרויקט, המזל שלהם הוא שגם מנהל החברה מתרגש מ-Half Life 3 בדיוק כמוהם, כך שחברת פרסום שלמה עומדת מאחורי הקלעים - כל זאת במטרה לקבל את מבוקשם.

מגוחך? אין ספק. נכון לרגע הכתיבה 50 אנשים כבר תרמו והגיעו ל-735$. האם אתם הבאים בתור?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:38 19.10.2014 | ek355 ek355

    ובצדק הסרטון מוצף בדיסלייקים ותגובות שליליות. רעיון טיפשי ולממן את זה זה עוד יותר טיפשי. לvalve יש את הסיבות שלהם, והמשחק יצא כשהם יחליטו. אחרת נקבל משחק מחורבן שעשוי רע עם מלא באגים שישכח מהר.

  2. 2

       | פורסם ע"י