הרשמה

מה קרה למפתח שאיים על חייו של מנכ"ל Valve?

זאת הסיבה למה לא כדאי לירוק לבאר ממנה שתית

עוד יום מעניין במשרדי Valve. ובפרק של היום: היוצר של משחק האינדי Paranautical Activity מאיים על חייו של גייב ניוול (Gabe Newell), מנכ"ל Valve (החברה האחראית לפלטפורמת Steam).

מייק מהולבק (Mike Maulbeck), המפתח של Paranautical Activity, לא היה אדם רגוע במיוחד אתמול לאחר מספר ציוצים בטוויטר האישי שלו. Paranautical Activity קודם בליל אמש ב-Steam כחלק מחבילה של משחקים שעוסקים בליל כל הקדושים. אלא שהמשחק הוצג בתור "גישה מוקדמת" (תוכנית ה-Early Access של Steam) ולא בתור מוצר מוגמר. הדבר הזה, מסתבר, הרגיז מאוד את מייק.

"תחילה הכריחו אותי לדחות את ההשקה המלאה של המשחק כי אי אפשר לשחרר משחקים בסופי שבוע. ועכשיו זה." לאחר מכן "בירך" את סטים, כך על פי הציוץ.

את הציוץ שבו איים על חייו של מקים Valve גייב ניוול הוא מחק, אך יש לנו צילום הודות ל-Player Attack. לאחר מכן הודה מייק בציוץ נוסף שההחלטה לאיים על ניוול בהחלט לא היתה חכמה, אבל זה לא ממש עניין אותו.

למי שבכל זאת מעוניין, עדיין ניתן לרכוש את Paranautical Activity, משחק היריות בגוף ראשון המשלב אלמנטים של Doom, Quake, Binding of Issac ו-Spelunky דרך GamersGate וגם ב-Desura. זהו שיעור טוב למפתחים באשר הם - אל תירקו לבאר ממנה אתם שותים, ותמיד כדאי לחשוב פעמיים לפני פרסום הצהרות ברשת.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:11 21.10.2014 | WarFox89 WarFox89

    בן אדם טיפש.

  2. 2

    16:57 21.10.2014 | ek355 ek355

    באמת טיפש, שנייה תרים טלפון או תשלח מייל כדי שיתקנו את זה, מה אתה מתפלץ כמו ילד קטן בטוויטר מול כל העולם...

  3. 3

       | פורסם ע"י