הרשמה

האם בליזארד עומדת להכריז על משחק חדש?

כנס Blizzcon 14 - זה הזמן להתפלל לבואו של Warcraft 4

חברת המשחקים המפורסמת Blizzard ידועה בדבר אחד עיקרי: אין לה הרבה משחקים והיא עובדת עם מעט זכיונות, אבל המשחקים המעטים שכן מגיעים פעם בכמה שנים - זוכים לרוב להצלחה מטורפת ולעתים אף מגדירים מחדש את הז'אנר. לאחרונה בליזארד התחילה לעבוד במקביל על כמה וכמה משחקים, ונכון להיום חוץ מכותרי הענק Diablo 3 ,World of Warcraft ו-Starcraft II, בליזארד עובדת על שני משחקים חינמיים ברשת: Hearthstone ו-Heroes of the Storm. בחודש הבא יתקיים כנס Blizzcon השנתי בו נשמע על כל מה שחדש במשחקי החברה, אך נראה שלחברה יש עוד משחק אחד לספר לנו עליו - והוא לא קשור לאף אחד מהזכיונות שהזכרנו.

משתמש עירני ב-Reddit שם לב למשבצת חסרה באופן מחשיד בלוח הזמנים של Blizzcon 14. בכל שנה אחרת היינו קופצים ישר למסקנה שכותר הרשת המצופה Titan עומד לקבל הכרזה רשמית, אך הפרוייקט השאפתני בוטל לאחרונה אחרי 7 שנות פיתוח. 

אז מה יכול להיות המשחק החדש? מוקדם יותר השנה בליזארד רשמה את השם Overwatch אז ייתכן במדובר בכותר המסתורי הזה. אם אתם מרגישים אופטימיים, תמיד אפשר לקוות ל-Warcraft 4 אך לא היינו סומכים על זה. ואם אתם מרגישים אקסטרה אופטימיים ברמה של ניתוק מהמציאות, צפו להכרזה המפתיעה של The Lost Vikings 3!

מה אתם חושבים שמצפה לנו בכנס Blizzcon הקרוב? האם נקבל הכרזה על משחק חדש ואם כן - איזה משחק זה יהיה?

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    07:30 23.10.2014 | War_panda_EDES War_panda_EDES

    overwatch זה כאשר חושבים שאתה ציטר בקונטר חחחחחח

  2. 2

       | פורסם ע"י