הרשמה

ESL מכריזה על טורניר ה-CS:GO החדש

קופת הזכייה עומדת על 250,000$

חברת ESL, המארגנת טורנירי e-Sport, הכריזה על הטורניר האחרון שלה שיחזיר אותנו לקולון, גרמניה ויפגיש את 16 הקבוצות הטובות ביותר של CS:GO להתמודד על פרס ה-250,000$ במימון בלעדי ע"י החברה.

מארגני הטורניר עדיין לא הכריזו כיצד יבחרו את הקבוצות, אבל הודיעו כי הוא יקח חלק בקיץ בין ה-22 ל-23 באוגוסט, כאשר 15,000 איש יוכלו למלא את האולם. סטפן לוכר(Stefan Locher), מנהל האולם אמר: "אנחנו מתרגשים מאוד להיות הזירה הראשונה שמארחת אירוע שכזה, ואנחנו בטוחים כי קולון, בתור יעד תיירותי ומקום מתקדם טכנולוגית, הוא המקום האידיאלי לארח בו אירוע שכזה. ביחד עם השותפה שלנו ESL, אנחנו מצפים לארח חלק מקבוצות הספורט האלקטרוני הגדולות בעולם ואת המעריצים, שיגיעו אלינו באוגוסט 2015".

מנהל מחלקת הגיימינג המקצועית של ESL, אולריך שולץ(Ulrich Schulze) הגיב על האירוע: "היה לנו את הכבוד לארח שני טורנירי 250,000$ של CS:GO במהלך השנתיים האחרונות כחלק מהסיבוב של ESL ברחבי העולם, אך הפעם החלטנו לקחת את זה לשלב הבא. ESL One Cologne יהיה טורניר ה-CS:GO הגדול בעולם, יתרחש בעולם הפנימי הגדול ביותר בגרמניה שיוכל לארח מעריצים מכל העולם".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י