הרשמה

Fable Legends מאמץ את המודל החינמי

המפתחים מציעים מודל הוגן למדי

משחק הרשת המצופה Fable Legends קיבל לאחרונה תפנית מפתיעה: במקום להיות כותר בתשלום כמו Evolve, הוא יהיה משחק חינמי לחלוטין. בפוסט חדש בבלוג המשחק, המפתחים מסבירים איך בדיוק זה יעבוד ומרגיעים את המעריצים לגבי המיקרו-רכישות.

בתור התחלה, תשמחו לדעת שאת כל תכניו של המשחק כולל דמויות, עלילה ותכנים עתידיים - תוכלו להשיג בלי להוציא שקל. משאבי המשחק יתחלקו לכסף (אותו תשיגו במהלך המשחק) וזהב (אותו תצטרכו לקנות בכסף אמיתי), וכל התכנים יהיו זמינים לרכישה עם שני המטבעות. בגדול, רכישות בכסף אמיתי פשוט יאפשרו לנו לפתוח תכנים מוקדם יותר וללא מאמץ. כידוע, המשחק מתחלק לשניים: גיבורים ונבלים. לגבי הגיבורים, בכל זמן נתון יהיו ארבעה המוצעים בחינם ואלה יתחלפו ברוטציה (כמו ב-League of Legends) - כדי לפתוח גיבור לצמיתות תצטרכו לקנות אותו בכסף או זהב. הנבלים יוכלו לרכוש יצורים ומלכודות שייפתחו עם הזמן. גם אותם אפשר לרכוש עם כסף או זהב.

למי שלא מכיר, Fable Legends הוא משחק של עד ארבעה שחקנים ברשת, כאשר שלושה משחקים גיבורים ואחד משחק את הנבל. הגיבורים משחקים במצב של גוף שלישי ויגיעו לקרב עם היכולות הרגילות הכוללות קסמים, להבים וחצים. את כל זה אנו מכירים ממשחקי Fable הקודמים, אך הנבל משחק במבט עילי וכך הוא מקבל שליטה יותר רחבה על הקרב. הוא יכול להכניס מפלצות ושומרים שיעזרו לו להביס את הגיבורים או להטמין מלכודות ולצוד אותם אחד-אחד.

Fable Legends יושק ל-Xbox One ומחשבי Windows 10 בהמשך השנה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י