הרשמה

שמועה: צבע ורוד ופונקציה מעניינת בדרך לאייפון הבא

גם לכם חסר ורוד בחיים?

בזמן שאנחנו מחכים להשקתם של מכשירי הדגל החדשים של החברות הגדולות, זהו בדיוק הזמן המתאים לתת במה לשמועות הרבות שסובבות סביב מכשיר האייפון הבא, שצפוי לקבל הכרזה בסביבות חודש יוני השנה.

כחלק מחרושת השמועות, ה-Wall Street Journal פרסם היום מספר שמועות די מעניינות אשר מציגות צדדים שלא כל כך הכרנו באייפון. ע''פ העיתון, האייפון 6S (שם לא רשמי) יגיע בצבע ורוד ביחד עם שאר הצבעים המוכרים, ויחד עם פיצ'ר שנקרא Force Touch. 

לאלו מכם שטרם התעדכנו, תכונת ה-Force Touch הינה טכנולוגיה חדשה של אפל אשר יושמה לראשונה בשעון החכם הראשון של אפל, ה-Apple Watch, וב-Macbook החדש אשר הוכרזו השבוע. התכונה יכולה לזהות את עוצמת ההקשה שלנו במסך וכך לבצע פעולות שונות בתוכנת המכשיר בהתאם לעוצמת הלחץ שהופעל על המסך. 

באשר למבנה של האייפון החדש, ככל הנראה אפל תמשיך עם הגדלים הנוכחיים, 4.7 ו-5.5 אינץ', אך הפעם יתווסף כנראה הצבע הורוד לחגיגה, שקיים היום במספר מכשירי אנדרואיד וכן באייפון 5C. 

כמובן שמדובר עדיין בשמועות ודברים עוד יכולים להשתנות עד לאירוע ההכרזה, כך שיש לקחת את הדברים בערבון מוגבל. ומה אתכם? הייתם קונים אייפון ורוד?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י