הרשמה

חדש במובייל: פלטפורמה ופאזל

לא משנה אם אתם מחפשים חוויה מרגיעה או אתגר קשוח, יש משהו בשבילכם!

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? שיחקתם כבר בכל מה שהיה לי להציע בפעם שעברה? הפעם חזרתי עם מגוון משחקי פלטפורמה ופאזל חדשים.

בוא נתחיל עם חוויה מרגיעה בניחוח פרחוני במשחק Breath of Light ל-iOS

ב-Breath of Light עלינו להנחות זרמים של אור היוצאים מפרח אחד לפרח אחר וכך להתקדם לשלב הבא. ככל שמתקדמים במשחק רמת הקושי עולה, אך לא ממש מהווה אתגר. Breath of Light מאוד אבל מאוד מרגיע גם במראה ועוד יותר בסאונד - מומלץ לשחק עם אוזניות. פס הקול של המשחק ממכר ואפילו מרגיש כמו חלום. סשן טוב ב-Breath of Light מרגיש ממש כמו מדיטציה. הצד הויזואלי של Breath of Light מאוד מושקע ונעים לעין. מומלץ למי שרוצה להירגע ולהעביר את הזמן בכיף.

מחיר: 10.90 ש"ח (אין גרסה חינמית).

להורדה דרך App Store

משחק מומלץ נוסף הוא .Tetrobot and Co לאנדרואיד ול-iOS

.Tetrobot and Co הוא משחק פלטפורמה ופאזלים, המורכב ממגוון שלבים הבנויים על פאזל מאתגר אחד גדול המהווה את השלב עצמו. במשחק אנו שולטים על רובוט בעל יכולת להזיז ולהניע חפצים, על ידי כך אנו פותרים את הפאזל העומד בפנינו. רוב הפאזלים מבוססים על פיזיקה. כלומר שאת זמננו ננצל בלדחוף, להפיל ולמקם אובייקטים על מנת לפתור את השלב. .Tetrobot and Co מאוד מאתגר, מעורר מחשבה ומספק כאשר סוף סוף מצליחים לפתור את השלב. הוא אף פעם לא נותן תחושה של תסכול מול החידה העומדת בפנינו, תמיד יש עוד אפשרות שלא ניסינו קודם. אין סיפור או עלילה במשחק וזה ממש לא מורגש כי השלבים יוצרים את הנרטיב של המשחק. המשחק ממשיך לחדש – גם אחרי 40 שלבים. החידות, הפאזלים והפלטפורמות ממשיכים להיות מעניינים ומאתגרים. הסאונד במשחק נעים לאוזן, מאוד נחמד ומתאים לאווירה. גרפיקת המשחק נראית מעולה ולא דורשת טלפון עם חומרה חזקה מדי. מומלץ למי שמחפש אתגר.

מחיר: 10.00 ש"ח (אין גרסה חינמית).

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

משחק פאזל נוסף אותו כדאי לנסות הוא Last Voyage ל-iOS

Last Voyage הוא משחק פאזלים אבסטרקטי עם סטייל מאוד ייחודי. במשחק עלינו לפתור חידות יוצאות דופן במגוון שלבים המפוזרים על פני חמש עולמות שונים. כל עולם מכיל מספר שלבים בהם יש פאזלים בעלי אותו עיקרון, כמו לדוגמא להרכיב קו אדום על ידי הזזת צורות גיאומטרית שונות עליהן נמצא הקו. מראה המשחק מאוד מיוחד - כל עולם בעל מראה שונה לגמרי. אחד העולמות הוא בסגנון סוף הסרט2001 האודיסאה בחלל - מאוד מרשים. עיצוב הסאונד מעניין, קודר ומבשר רעות. בהתאם, המראה של המשחק קודר ומרשים. Last Voyage יוצר חוויה ייחודית ומעניינת, והוא לא ארוך במיוחד אך מיוחד במינו. מומלץ למי שמחפש חוויה שונה משאר משחקי מובייל.

מחיר: 3.95 ש"ח (אין גרסה חינמית).

להורדה דרך App Store

והמשחק אחרון לפעם הוא DuckTales: Remastered לאנדרואיד ול-iOS

DuckTales: Remastered הוא גרסת מובייל חדשה לרימייק שיצא בשנת 2013 לקונסולות, שהוא בעצם רימאסטר למשחק הנינטנדו משנת 1990. במשחק אנו שולטים על הדוד סקרוג' מקדאק (Scrooge McDuck) בחיפושו אחר חמישה אוצרות אבודים ברחבי העולם. המשחק מהנה ביותר וכולל שלבים מאתגרים במיוחד - בייחוד למי שלא גדל עם משחקי הפלטפורמה של התקופה. כל מה שהייתם רוצים ממשחק DuckTales נמצא כאן שיר הפתיחה, בריכת המטבעות, מקל הפוגו, האחיינים, חבורת ביגל וגברת ביקלי. המשחק מורכב מחמישה עולמות ביניהם מכרות באפריקה, ג'ונגלים באמזונס, הרי ההימלאיה, טרנסילבניה ואפילו הירח. כל עולם נגמר בקרב בוס מאתגר. הגרפיקה מאוד יפה וזהה לזו שיצאה לקונסולות כך גם הסאונד. הבעיה היחידה שעלולה לצוץ במהלך המשחק היא השליטה: הכפתורים מופיעים על מסך המשחק, מה שיכול לגרום להסתרה של הפרטים החשובים כך שמומלץ לשחק על טאבלט או אייפד ולא על סמארטפון. מעבר לכך המשחק מהנה מאוד ומומלץ למעריצי הסדרה, חובבי משחקי פלטפורמה ולכאלה שרוצים קצת נוסטלגיית דיסני משנות ה-90.

מחיר: 39.60 ש"ח (אין גרסה חינמית).

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י