הרשמה

Overwatch - הכירו את Mercy, המלאכית השומרת

מישהו פצוע?

המלאכית השומרת Mercy מצטרפת לקאסט הדמויות של משחק היריות Overwatch.

יומיים אחרי שקיבלנו הצצה ל-Zenyatta, הנזיר הלוחם שהוכרז כאחת מדמויות התמך (Support) של Overwatch, היום אנו לומדים להכיר את Mercy - דמות תמך שתעשה הכל כדי שחברי הקבוצה יישארו בריאים וחזקים.

בסרטון משחקיות בן 12 דקות אנו נחשפים לשורת יכולות ששמות דגש על תגובה מהירה ושמירה על חברי הקבוצה. בניגוד ל-Zenyatta המשלב בין ריפוי לנזק, Mercy עושה עבודת ריפוי טובה יותר ומסוגלת להגיע מהר יותר לאיזורי עימות מסוכנים ולהציל את המצב - אך חברי הקבוצה בהחלט יצטרכו להציל אותה מהתקפות עקב היכולת המוגבלת שלה להגן על עצמה ולעשות נזק ישיר. ה"נשק" הבסיסי ביותר שלה הוא מטה המסוגל לירות אחת משתי קרניים על חברי הקבוצה- קרן ריפוי וקרן שמגדילה את הנזק. אם המצב נהיה מסוכן ו-Mercy מוצאת את עצמה תחת מתקפה, הסיכוי הכי טוב שלה הוא אקדח הצד שעושה נזק משמעותי מטווח קרוב.

הכנפיים של Mercy לא שם בשביל היופי, והן מספקות שתי יכולות מועילות לקרב: "מלאכית שומרת" מאפשרת ל-Mercy להגיע במהירות וביעילות לאחד מחברי הקבוצה כדי להציל אותם ממוות או לברוח ממתקפה עליה. בנוסף, יש לה יכולת דאייה המאפשרת לה לשלוט טוב יותר על נפילות מגובה רב. לבסוף, היכולת האולטימטיבית שלה נקראת Resurrect ומחזירה לחיים את כל חברי הקבוצה שמתו ברדיוס מסוים.

Overwatch הוא זכיון חדש לגמרי של Blizzard שלא קשור בשום צורה לזכיונות האחרים: Starcraft, Warcraft או DIablo. המשחק יביא איתו קרבות של 6 נגד 6, ויתמקד על שיתוף פעולה בין השחקנים. הבטא הסגורה אמורה להתחיל בסתיו הקרוב ותוכלו להירשם כאן.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י