הרשמה

למה בליזארד לקחה ל-Tychus את הסיגר?

Heroes of the Storm כבר לא ירגיש אותו הדבר

הסיגר המפורסם של Tychus, הדמות המפורסמת מ-Starcraft II, הלך לאיבוד בדרך ל-Heroes of the Storm. הקהילה זועמת, בליאזרד מנסה להסביר

האם Blizzard מנסה לגרום לנו להפסיק לעשן? מי ששיחק במשחקי Starcraft מכיר את טייכוס (Tychus) - המארין האגדי שכיכב ב-Wings of Liberty, הכותר הראשון בטרילוגיית Starcaft II. לטייכוס תמיד היתה גישה מאצ'ואית טיפוסית והוא מעולם לא ויתר על הסיגר שלו - גם בלהט הקרב... עד שיום אחד הוא הגיע למשחק Heroes of the Storm וגילה שהסיגר שלו נעלם!

גם הקהילה גילתה על זה, והיא לא עברה על העניין בשלום. נושא חדש וחם נפתח ב-Reddit עם השם המפוצץ "כן. אנחנו יודעים שעישון זה רע, כולם יודעים. אבל! זאת לא העבודה של בליזארד לוודא שאנחנו לא עושים את זה בכל זאת. זה חלק חשוב בדמות של טייכוס. החזירו את הסיגר!"

חלקכם אולי יתהה אם למעריצי בליזארד אין דברים יותר חשובים להתלונן עליהם (או דברים חשובים יותר לעשות בחיים באופן כללי), אבל אחד ממפתחי המשחק השקיע את הזמן והסביר למה הסיגר היה חייב ללכת: "HotS הוא משחק רב-איזורי עם דירוג Teen. יש כמות עצומה של הנחיות שצריך להיות מודעים אליהן. מנקודת מבט של פיתוח אנו מעדיפים פיתוח סקינים בצורה שימושית ככל שניתן, אם אפשר להשתמש במודל אחד לכל האיזורים, זה נצחון ענק בשביל הפיתוח." מאחר וטייכוס לא יכול להיראות מעשן ועדיין להישאר עם דירוג Teen במדינות מסוימות, המפתחים נותרו עם שתי אופציות: להחזיק שני סקינים עם ובלי הסיגר ובכך להגדיל את כמות המידע, ליצור כפילויות ולהשקיע יותר שעות עבודה על פני כמה מחלקות של הפיתוח. או לחילופין, להסיר לחלוטין את הסיגר על פני כל הגרסאות והאיזורים ובכך לחסוך את הבלאגן הנלווה. אותו מפתח אף סיפר על "הרפתקאות קודמות" עם נהלים מהסוג הזה. למשל, Skelethur לא מופיע כלל באיזורים מסויימים בגלל נוהל על "הצגת שארים אנושיים".

Heroes of the Storm נמצא כעת בבטא פתוחה ויושק באירוע ענק ב-2.6 בלונדון.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י