הרשמה

כך סוני "חטפה" ממיקרוסופט את הבלעדיות של Call of Duty

הכל התחיל עם החוזה של Destiny

אחרי שנים עם Xbox, סוני הצליחה לגנוב את חוזה הבלעדיות של סדרת Call of Duty לפלייסטיישן. איך היא עשתה את זה?

מעריצי Xbox נחרדו לגלות בחודש שעבר כי סדרת משחקי היריות המצליחה Call of Duty כבר לא תאפשר להם לשחק בתכני ה-DLC חודש שלם לפני הפלטפורמות האחרות. הבלעדיות הנחשקת עברה למתחרה סוני, ומעתה שחקני הפלייסטיישן יוכלו ליהנות מאותה הטבה - חודש בלעדיות לתכני DLC על פני פלטפורמות ה-Xbox והמחשב. בשיחה של אתר Gamespot עם סמנכ"ל קשרי הלקוחות של סוני אדם בויס (Adam Boyes), אנו מגלים איך הצליחה סוני לחטוף את החוזה מתחת לאף של מיקרוסופט.

"ובכן, אני חושב שזה התחיל עם מערכת היחסית המצויינת שלנו עם Activision במשחק Destiny", אמר בויס. שחקני הפלייסטיישן זכו כבר מהרגע הראשון לכמות יפה של תכנים כולל משימות ונשקים, עם בלעדיות מתוזמנת של שנה שלמה. נראה ששני הצדדים היו מרוצים מהחיבור, והמהלך הבא של סוני היה "לחזר" אחר Activision במטרה לחתום על בלעדיות למשחקים נוספים. בויס והצוות של סוני התארחו במשרדי Activision וקיבלו הצצה ל-Black Ops 3, הכותר הבא בסדרת Call of Duty שיגיע אלינו בנובמבר הקרוב. "התאהבנו מהרגע הראשון" אמר בויס. סוני התרשמה, Activision זרמה וכך נרקם לו חוזה הבלעדיות החדש ואחד המהלכים הכי חזקים של סוני נגד מיקרוסופט ב-2015. בויס הוסיף שסוני שמה לעצמה למטרה להשיג כמה שיותר חוזי בלעדיות עם מפתחי צד-שלישי, ובהתאם אנו בהחלט רואים יותר כותרים ש"הפכו" לבלעדיים כמו Rise of the Tomb Raider בצד של Xbox ו-Street Fighter V בצד של Playstation.

Call Of Duty: Black Ops 3 יושק ב-6 בנובמבר לקונסולות ה-Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי, ובמועד מאוחר יותר לקונסולות ה-Xbox 360 וה-PS3.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:42 01.07.2015 | sagimi sagimi

    xbone: they are taking the lead

  2. 2

    02:40 02.07.2015 | גיימר זקן עם ניסיון גיימר זקן עם ניסיון (אורח)

    סדרת קול אוף דיוטי הפסיקה לעניין אותי בדיוק אחרי Black Ops 1
    אי שם בשנת 2003 היה אולפן קטן בשם infinity ward שכמעט ואף אחד לא הכיר, שעשה משחק מדהים שניקרא Call of Duty.
    והינה, הגענו ל-2015 ומה שנותר זה מטחנת כסף ענקית וחסרת יצירתיות שמוציאה משחק עלוב כל שנה עם רובוטים וחארטות של מדע בדיוני סוג ***

  3. 3

    13:44 02.07.2015 | מאור דרבה מאור דרבה (אורח)

    זה אומר שלא יצאו יותר משחקים בסדרת call of duty ? , או שיצאו אבל במועד מאוחר יותר מהפלייסטישן

  4. 4

    14:29 02.07.2015 | אור מנטש אור מנטש

    משחקי CoD ימשיכו לצאת באותו תאריך לכל הפלטפורמות, אבל כל ההרחבות יהיו זמינות חודש מוקדם יותר על הפלייסטיישן מאשר על האקסבוקס.

  5. 5

    15:37 14.07.2015 | רון רון (אורח)

    אני חושב שעדיף למיקרוסופט בלעידהם. עדיף שישקיעו את הכסף בפיתוח משחקים חדשים ומקוריים מאשר הסכמי בלעדיות עם חברות כמו אקטיוויז'ן שלא מחדשות כלום.

  6. 6

       | פורסם ע"י