הרשמה

Lucy 2 נכנס לשלבי הפקה מוקדמים

האם סקארלט ג'והנסון תחזור לסרט ההמשך?

חברת ההפקות "יורופהקורפ" הציגה לאחרונה את הסרטים הבאים של החברה וסיימה עם הכרזה מפתיעה על "לוסי 2"

כתבה אורחת מאת סשה שפירו - עורך אתר מגדלור

לפי דיווח של מגזין Hollywood Reporter, חברת ההפקות יורופהקורפ הציגה מצגת עם מגוון הסרטים שהיא עובדת עליהם, ולצד הסרטים שכבר ידענו עליהם הגיעה הכרזה מפתיעה: "לוסי 2" קורה והוא כבר נכנס לשלבי הפקה מוקדמים בפיקודו של לוק בסון.

מאז שמארוול ליהקו את סקרלט ג'והנסון לתפקיד האלמנה השחורה הם לא ממש האמינו שהשחקנית יכולה למשוך סרט סולו בתור כוכבת אקשן אמיתית. ג'והנסון עצמה לא ממש חיכתה לקבל סרט סולו של האלמנה השחורה וכאשר הופיע לוק בסון והציעה לה את התפקיד הראשי בסרט לוסי, היא קפצה על ההזדמנות ועזרה להפוך את הסרט להצלחה מסחרית. עם תקציב של 40 מיליון דולר, הסרט הכניס יותר מ 450 מיליון בכל העולם למרות שלא הצליח בגדול אצל המבקרים.

"לוסי" התמקד בבלונדינית פשוטה שמסתבכת עם העולם התחתון ונאלצת להעביר סם חדשני עבור הארגון. הכול הסתבך כאשר חבילת הסם שהייתה מושתלת בגופה התחילה לדלוף וגיבורתנו נחשפת למנת יתר של הסם שבסופו של דבר אפשר לה להפוך לעל אנושית בזכות ניצול מלוא הפוטנציאל של מוחה. לפי הסרט פוטנציאל מלא של המוח מתאפיין בעצירת הזמן, הפיכה להאקר מהשורה הראשונה וכמובן לוחמת בכל סוגי אומנויות הלחימה הידועות לאדם.

בסון, שידוע לרוב בזכות יצירות מופת כמו "לאון" ו"האלמנט החמישי", התחיל להתפזר לכיוונים שונים בשנים האחרונות. אם זה הפקה, המשך כתיבה והכי חשוב מבחינתו קידום אולפני ההפקות יורופהקורפ. יורופהקורפ אחראית על סרטי המשלח / הטרנספורטר (Transporter) של ג׳ייסון סטאתהאם וסרטי חטופה (Taken) של ליאם ניסן. בשנים הקרובות אנחנו נראה את המותחן Shut In עם נעמי ווטס, סדרת סרטי פריקוויל של המשלח / הטרנספורטר (Transporter Refueled), הסרט "תשע נשמות" עם קווין ספייסי שמחליף תפקידים עם חתול וכמובן "לוסי 2".

לכתבות נוספות בנושאי קולנוע, טלויזיה ומד"ב בקרו באתר מגדלור.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י