הרשמה

הנה הצצה למשחקיות של Hitman

שלב האלפא נראה מבטיח

מתים לקבל הצצה למשחקיות של Hitman? משתתפים בשלב האלפא של המשחק הדליפו פרטים וסרטוני משחקיות קצרים

Square Enix חשפה את Hitman, הכותר הבא בסדרת ההתגנבות/התנקשות המצליחה בתערוכת E3 2015, אך לא סיפקה פרטים רבים ולא חשפה שום הצצה אמיתית למשחקיות. בזמן שאנחנו מחכים לחומרים רשמיים, השבוע זכינו להצצה ראשונה וקטנה למשחקיות של Hitman.

מספר מצומצם של שחקנים שמילאו לפני מספר חודשים שאלון בנוגע למשחק זכו לקבל גישה לאלפא של המשחק ולשחק בשלב אחד מן המשחק בשם The Showstopper. שחקן אחד שיתף את החוויה שלו, יחד עם הוכחות, באתר Reddit:

"אתם חייבים שיהיה ברשותכם שלט Xbox 360. בינתיים אני ממש נהנה, מאוד קרוב ל-Blood Money." כתב השחקן בפרסום. "אפשרויות כניסה רבות: דלת ראשית, טיפוס על צינור מחוץ לבניין, חניונים, חלונות ועוד." הוא ממשיך ומדבר על הסביבה האינטראקטיבית של המשחק. "זיקוקים, אזעקות אש, לשחרר עצמים מסוימים למטרות הריגה, הרעלת מזון, החבאת נשקים בקופסאות אוכל ועוד. ניתן לבחור את הנשקים שלך לפני כל משימה - רעל, נשקים קטלניים/לא קטלניים, פצצות ועוד. משימות צדדיות יכולות לעזור לכם להשלים את המשימה הראשית - הרגו אדם בכיר בעסקת חליפין והמטרה הראשית תחליף אותו."

כמו כן, מספר משתמשים ב-Neogaf פרסמו סרטוני משחקיות קצרים מהאלפא של Hitman. האיכות ירודה מאוד אבל מדובר בהצצה הראשונה שלנו לאיך המשחק צפוי להיראות. תוכלו לצפות בסרטונים בלינקים בתחתית הכתבה. הקליפ האחרון ברשימה, לדוגמה, מציג את המפה הענקית של השלב שמתקיים בפריז.

צפו בסרטון 1

צפו בסרטון 2

צפו בסרטון 3

צפו בסרטון 4

Hitman צפוי לצאת ב-8 בדצמבר לקונסולות ה-Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי.

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י