הרשמה

שחקן NBA מאשים את גודל האייפון בהריסת אחוזי הקליעה שלו

האייפונים הגדולים עלולים לתת לכם "מרפק טניס"

שחקן NBA טוען שדגמי האייפון הגדולים יותר גרמו לו לפציעה והורידו את אחוזי הקליעה שלו

קבלו סיפור הזוי ישירות מליגת הכדורסל הטובה בעולם: מאט בונר הגיע ל-41 אחוזי הצלחה בקליעת שלשות במהלך 11 שנותיו ב-NBA, אבל במהלך העונה האחרונה שלו, שהייתה בסאן אנטוניו ספרס, הוא הצליח להגיע רק ל-36.5 אחוזי הצלחה. מה קרה? ובכן, אפל שינתה כיוון ושיחררה את האייפון 6 והאייפון 6 פלוס - אייפונים גדולים יותר, ומר בונר חושב שזה מה שגרם לו למרפק טניס (דלקת), ובסופו של דבר פגע אנושות בכישורי הקליעה שלו.

"כולם הולכים להיקרע מזה, אבל הנה התאוריה שלי לפציעה שלי במרפק", סיפר בונר ל-Concord Monitor. "כשהאייפון החדש הושק הוא היה הרבה יותר גדול מהאייפון הקודם, ואני חושב שהשימוש בו היה כרוך במאמץ - אתה צריך למתוח את האצבעות שלך יותר כדי ללחוץ על הכפתורים - ואני חושב שזו הסיבה לפציעה שלי".

הדלקת במרפק השמאלי של בונר נמשכה מחודש דצמבר עד חודש פברואר, תקופה שבה אחוז השלשות שלו צנח ל-32 אחוזי הצלחה. "היה לי כל כך קשה לזרוק ואפילו התכווצתי לפני שתפסתי את הכדור ואמרתי לעצמי, אוי, זה הולך להרוג אותי". לאחר מכן, בשארית העונה אחוזי הקליעה שלו טיפסו בחזרה ל-42 אחוזי הצלחה. בונר טוען שאחד מהמאמנים של הקבוצה שלו גם סבל מאותה פציעה בגלל ששיחק במשחק מסוים במכשיר שלו.

לנו זה נשמע כמו תירוץ לא מוצלח כל כך אבל היי, מי אנחנו שנתווכח עם שחקן כדורסל מקצועי?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י