הרשמה

אפל מנהלת משא ומתן עם BMW לפיתוח רכב חשמלי משלה

האם עוד כמה שנים נוכל לנהוג ב-iCar?

אחרי שחוללה מהפכה בתחום המובייל, האם אפל תשחזר את ההצלחה גם בתחום הרכב?

האם אפל מצאה את התחום הבא שלה? כנראה שכן. מקור גרמני מדווח שאפל מנהלת משא ומתן עם יצרנית הרכב BMW על יוזמה של החברה להשתמש ב-i3 של BMW כבסיס לרכב אלקטרוני משלה.

הדיבורים על כך שאפל עובדת על רכב אלקטרוני החלו להגיע מוקדם יותר השנה - כבר קיבלנו דיווחים על כך שהענקית מקופרטינו העסיקה מאות עובדים שיעבדו על הפרויקט לאחר שהמנכ''ל טים קוק אישר להתחיל את העבודות. אפל גם העסיקה לא מעט שמות בתחום תעשיית הרכב שיעזרו לה לעבוד על הפיתוח החדש.

ע''פ דיווח במגזין Manager, מנכ''ל אפל טים קוק ביחד עם מנהלי אפל האחרים יצאו לאחרונה להיפגש עם נציגי BMW בלייפציג, גרמניה על מנת לבקר בקו הייצור של ה-BMW i3. כפי הנראה עיקר ההתעניינות של אפל הוא בגופו של ה-i3, אשר עשוי מסיבי פחמן.

ה-BMW i3 הוא רכב אלקטרוני המסוגל להגיע למרחקים של 128 קילומטר על טעינה אחת. בעולם הרכבים האלקטרוניים, ה-i3 הוא בדיוק שם גדול מול ה-Tesla Model S העוצמתית, לכן לאפל יש הרבה עבודה לעשות אם בכוונתה לחצות את הרף של ה-i3 ולהיכנס חזק לתחום. לאחרונה דווח שגם גוגל נכנסת לאט לאט לתחום, מה שעשוי להביא לשינויים מרחיקי לכת בתעשיית הרכב העולמית.

יש לציין שהמקור הגרמני טוען שאפל מקיימת משא ומתן עם BMW עוד מאז סתיו 2014, אך הם עדיין לא הגיעו לסיכום. אז מה אתם אומרים - iCar בקרוב אצלנו?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י