הרשמה

חדש במובייל: סוכנים חשאיים, הישרדות ופולשים מהחלל

נהיה לכם משעמם בסארטפון או בטאבלט? יעקב ורך חוזר עם אוסף חדש של משחקים איכותיים עבורכם

יעקב ורך חוזר עם אוסף חדש של משחקים חדשים ומגניבים שיעבירו לכם את הזמן בכיף בסמארטפון ובטאבלט

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לי מגוון חדש של משחקים בשבילכם.

בוא נתחיל עם סוכן חשאי מגניב ב-Agent Awesome לאנדרואיד ול-iOS

במשחק Agent Awesome אנו נכנסים לנעליו של הסוכן "מדהים" (Awesome) במשחק טקטיקה\אסטרטגיה לפי תורות, בו עלינו לחדור לבניין של המעסיק לשעבר Engineering Vicious Ideas Lab או בקיצור E.V.I.L (רוע). המשחק מורכב משני מצבי משחק: האחד הוא מצב אסטרטגיה בו הזמן עוצר ועלינו להחליט לאן הדמות שלנו הולכת, את מי להרוג ובאיזה נשק להשתמש. השני הוא מצב "זמן אמת" בו כל מה שתכננו במצב האסטרטגיה קורה בעולם המשחק, בכל רגע ניתן להחליף מצב משחק. נוסף על כך ניתן לשחק בצורה חשאית בה אנו מתגנבים ומנסים שלא להתגלות, או שאפשר להרוג את כל האויבים. המשחק נותן לנו חופש פעולה ובחירה בכך שאנו מקבלים בונוסים לשתי הגישות. במשחק ישנו מבחר רב של רובים ושיפורים אשר מתאימים לאתגרים השונים שהמשחק מציב בפנינו. המשחק מורכב מ-12 שלבים, אשר בסופו של כל שלב ישנו קרב מאתגר מול בוס. המשחק מלא בהומור והמון קריצות למשחקים וסרטים על סוכנים חשאיים מפורסמים. הגרפיקה במשחק מאוד יפה ומושקעת, הסאונד מושקע גם הוא ואפילו יש שיר נושא קיצ'י כיאה לסוכן חשאי. קונספט המשחק מעניין וחדשני, המשחק עצמו כיפי מאוד ומומלץ לכולם.

מחיר: חינם לאנדרואיד ו-6.9 ש"ח ל-iOS

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

נמשיך עם משחק פאזל מאתגר וממכר ב-Cublast לאנדרואיד ול-iOS

ב- Cublast אנו שולטים על כדור, איתו עלינו לעבור מכשולים שונים בעולם מאתגר מאוד המורכב מקוביות. כאמור בידינו שליטה על כדור אותו אנו מניעים בעזרת הטיה פיזית של הטלפון שמאלה וימינה וכן טאפים על המסך על מנת להקפיץ את הכדור. במהלך המשחק אנו נדרשים להגיע לנקודת הסיום ולא להתרסק על המכשולים השונים בדרך, אך זה לא האתגר היחיד העומד בפנינו! עלינו להילחם גם נגד השעון - לכל שלב יש מגבלת זמן. המשחק מהנה, מאתגר ודבר נוסף שראוי לציון זה שאורך הזמן הנדרש לסיים שלב הוא קצר - דבר המאפשר משחקים קצרים ומהירים, מעולה להעביר את הזמן. הגרפיקה יחסית פשוטה אך נעימה לעין והדבר לא גורע מהמשחק כלל. הסאונד מצוין ומגביר את תחושת הדחיפות. מומלץ לאנשים המחפשים משחק עם אתגר שלא דורש השקעה מרובה של זמן – זהירות זה ממכר!

מחיר: חינם (עם קניות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

נמשיך להישרדות במהלך מלחמה ב-This War of Mine לטאבלט ולאייפד

This War of Mine הוא משחק מלחמה יוצא דופן בכך שאנו לא יוצאים למסע הרג אלא אנו עסוקים בעיקר בהישרדות ואיסוף משאבים. במשחק אנו שולטים על קבוצה של שורדים המתחבאים בבית מסתור. המשחק בעצם מחולק ליום ולילה: במהלך היום אנו עסוקים בלתחזק את הבית בו השורדים שלנו מתחבאים - להכין אוכל, לבנות רהיטים וכו'. נוסף על כך ישנה מערכת של סחר חליפין עם אנשים מחוץ לבית עליו אנו שולטים, בה אנשים מגיעים לסף דלתנו ומבקשים עזרה או מציעים סחרה, משאבים להחלפה או לפעמים פשוט מביאים לנו משאבים שונים במתנה. במהלך הלילה אנו יצאים למשימות של איסוף משאבים, מטילים על האנשים שנשארו משימות של שמירה או שמאפשרים להם לישון. כאשר אנו יוצאים למשימות בלילה, קיימת אפשרות שמישהו יפלוש לבית שלנו ויגנוב את המשאבים שאספנו - לכן עלינו לתכנן היטב את הפעולות שלנו. הגרפיקה במשחק מאוד אפלה ומושקעת היוצרת אווירה קודרת של מלחמת הישרדות. הסאונד במשחק מצוין ומוסיף מאוד לאווירה. המשחק מיועד לטאבלט ואייפד כי יש המון פרטים ודרישה לשליטה באפשרויות השונות. משחק מומלץ מאוד למי שמחפש משחק מאתגר ומעניין ברמה של משחק אינדי מושקע ל-PC (אגב, This War of Mine זמין גם ב-Steam).

מחיר: 50.00 ש"ח (אין גרסת חינם)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

ונסיים עם משחק אסטרטגיה מהמותג הקלאסי Warhammer 40,000: Deathwatch - Tyranid Invasion ל-iOS

במשחק Warhammer 40,000: Deathwatch - Tyranid Invasion אנו שולטים על קבוצה של שבעה חיילי ספייס - מארינס. לכל חייל בקבוצה יש מספר נקודות אקשן איתן אנו יכולים לבצע פעולות כמו לירות, לנוע על המפה ולהישאר במצב בו אנו מוכנים לירות ברגע שמופיע לפנינו אויב. בסוף כל משימה אנו מקבלים נקודות נסיון (XP) איתן אנו משדרגים את החיילים בקבוצה שלנו. שיפורים לנשקים, נשקים חדשים וחיילים חדשים אנו אוספים במהלך המשימות. המשחק מאתגר ברמה הטקטית כי נצטרך להתמודד עם המון אויבים בעזרת מעט משאבים, מה שהופך אותו לבחירה מצויינת עבור בוגרי XCOM, FTL ומשחקי טקטיקה אחרים בסגנון. הגרפיקה במשחק מושקעת ויפה, כך גם הסאונד. השליטה במשחק נוחה מאוד ופשוטה להבנה. מומלץ לשחק על האייפד כדי באמת ליהנות מהגרפיקה, משחק מאוד מומלץ לאוהבי הז'אנר ושחקנים חדשים שעדיין לא התנסו עם משחקי טקטיקה.

מחיר: 17.90 ש"ח (אין גרסת חינם)

להורדה דרך App Store

זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י