הרשמה

רפליקות ה-Pip Boy של Fallout 4 אזלו לחלוטין בחנויות

ו-Bethesda לא יכולה לייצר יחידות חדשות

אם רציתם לקנות רפליקת "פיפ-בוי" רשמית של המשחק - כנראה שזה יעלה לכם ביוקר

בחודש שעבר קיבלנו את ההכרזה המלאה על Fallout 4 שכללה פריט מעניין מאוד לרוכשי חבילת האספנים: רפליקה של מחשב ה-"פיפ-בוי" (Pip-boy) אותו לובשת הדמות שלנו בתוך המשחק. הקטע המגניב הוא שהרפליקה תעבוד בדיוק כמו הגרסה בתוך המשחק: היא תתמוך בסמארטפונים ותגיע עם אפליקציה ייעודית כך שנוכל לשדרג יכולות, לסדר את הציוד שלנו ואפילו לשחק "פונג". הפיפ-בוי הפך לסופר-פופולרי בן רגע והכמות המלאה נמכרה תוך ימים ספורים. Bethesda התשדלה לחדש את המלאי והוסיפה עוד כמות מסויימת לחנויות השונות, אך נכון לעכשיו כל היחידות אזלו... לעד.

בראיון עם Gamespot, פיט היינס (Pete Heins) מ-Bethesda התוודה שלמרות כל הרצון הטוב (והרצון של החברה לעשות עוד כסף), למפעלי הייצור אין אפשרות להחזיר את המוצר לפס ולהוציא עוד יחידות. "הגענו לנקודה שבה אנו הולכים חזרה למפעלים והם אומרים לנו 'חבר'ה, זהו זה. מצטערים.'" אחרי שחבילת האספנים המיוחדת מכרה יותר יחידות מהצפוי, Bethesda ניסתה לעמוד בקצב אך לבסוף היא פשוט קיבלה סירוב מהמפעלים. "הכנו כמות ענקית של פיפ-בויז ואז הלכנו להכין עוד, ואז חזרנו להכין עוד. אני חושב שעשינו יותר מהדברים האלה מאשר בכל מארז אספנות שאי פעם עשינו". עדיין יכול לקרות נס שיביא עוד יחידות לשוק, אך כרגע אין שום תוכנית ליחידות פיפ-בוי חדשות.

בלי לשים לב, המוצר הנחשק הפך מיידית לפריט אספנות והערך של פיפ-בוי סגור באריזתו המקורית צפוי להגדיל את ערכו ככל שיעבור הזמן. אז אם קניתם אחד - אולי כדאי לשקול לעמוד בפיתוי ולשמור אותו באריזה המקורית כהשקעה לעתיד.

Fallout 4 יושק ב-10 לנובמבר עבור ה-Xbox One, PS4 וה-PC.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:08 28.07.2015 | Wicked Wicked (אורח)

    דברים שצריכים לדעת לגבי אספנות #24356:
    דברים שנמכרים תחת השם ״מהדורת אספנות״ לעולם לא יהיה להם שווי של מוצרי אספנות.

  2. 2

    00:38 29.07.2015 | GreenHulk GreenHulk

    בתור מישהו ששיחק Fallout מהגרסה הראשונה ועד האחרונה, אני לא מאמין שלא שמעתי על זה.
    אני לא מאמין שלא שמתי את הידיים שלי על אחד כזה ):
    המשחק הכי טוב שנוצר אי פעם. עד היום מידי פעם אני נכנס לכל מיני גרסאות של ה-Fallout, סתם כי אני אוהב.

  3. 3

       | פורסם ע"י