הרשמה

כל הפרטים מהכרזת ה-OnePlus 2

מסתבר שעוצמה גבוהה ומחיר נמוך כן הולכים ביחד

הוא הגיע: OnePlus הכריזה על ה-OnePlus 2. האם הוא כל מה שחלמנו עליו?

חברת OnePlus הכריזה לפנות בוקר על ה-OnePlus 2, מכשיר הדגל החדש של החברה לשנה הנוכחית באירוע מיוחד שהועבר בין השאר גם דרך מציאות מדומה דרך אפליקציה ייעודית.

ה-OnePlus 2 יגיע עם מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית 1920x1080 או Full HD, מעבד Snapdragon 810 מתומן ליבות, סוללה ענקית בנפח 3300mAh, תמיכה בשני כרטיסי סים, מצלמה ראשית ברזולוציית 13 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0, ופלאש כפול. המצלמה הקדמית תגיע עם חיישן ברזולוציית 5 מגה פיקסל. בנוסף, המכשיר יגיע עם חיישן לקריאת טביעות אצבע אשר ימוקם בתחתית המסך, בדומה לגלקסי 6 ולאייפון 6. חידוש נוסף הוא תוספת ה-USB Type C - חיבור ה-USB הכי מתקדם כיום והוא ניתן לשימוש בשני צדדיו, בדיוק כמו חיבור ה-Lightning באייפונים.

באשר למערכת ההפעלה, OnePlus משלבים במכשיר את ה-Oxygen OS, מערכת הפעלה (רום) מיוחדת שפותחה על ידם ופועלת על אנדרואיד לוליפופ. המערכת ניתנת להתאמה אישית כמעט מכל זווית ותוכלו לעצב אותה כרצונכם. אחד הפיצ'רים המרכזיים ברום הוא ה-Shelf, פינה חדשה אשר ממוקמת בצד הכי שמאל של מסכי הבית והיא כוללת את האפליקציות המשומשות ביותר ואנשי הקשר.

OnePlus שדרגה גם את המבנה של מכשיר הדגל החדש. ה-OnePlus 2 יגיע עם מסגרת אלומיניום וגב המכשיר ניתן להחלפה בכל עת. תוכלו לבחור בגב מעץ, עור ועוד. בנוסף, המכשיר החדש יגיע עם ה-Alert Slider, לחצן מיוחד שנמצא בצד המכשיר ותפקידו הוא להשתיק את המכשיר לחלוטין או להשתיק רק דברים מסוימים.

ועכשיו לדובדבן שבקצפת - המחיר! דגם ה-64 ג'יגה אשר יגיע גם עם 4 ג'יגה ראם יעלה לנו כ-389 דולר (1468 שקל לפני מיסים) וניתן יהיה להזמינו באמצעות הזמנה מיוחדת בארה''ב ואירופה החל מ-11 באוגוסט. דגם ה-16 ג'יגה אשר יגיע עם 3 ג'יגה ראם יעלה לנו כ-329 דולר (1241 שקל ללא מיסים) והוא יהיה זמין דרך הזמנה מיוחדת בקרוב. הכוונה בהזמנה מיוחדת היא שלא כל אחד יכול לרכוש את המכשיר, אלא צריך להשיג הזמנה מיוחדת שנותנת לכם את הפריבילגיה לרכוש את המכשיר. לא ידוע מתי החברה תשתחרר משירות ההזמנות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י