הרשמה

Xbox Live Gold - המשחקים החינמיים של אוגוסט

והפעם עסקה משתלמת במיוחד עם MGS: Ground Zeroes ומשחקי Metro 2033

למנויי Xbox Live Gold יש 4 סיבות מצויינות לשחק באוגוסט

חודש יולי כמעט מאחורינו והגיע הזמן להעיף מבט על המשחקים שיהיו זמינים בחינם עבור מנויי שירות הפרימיום Xbox Live Gold. בהמשך לשינוי שהוכרז בחודש יולי, קונסולת ה-Xbox One תקבל שני משחקים החודש במקום משחק אחד. אז מה מחכה לנו באקסבוקס בחודש אוגוסט?

Xbox 360

Metro 2033

שחקני ה-Xbox 360 יהנו במהלך אוגוסט משני משחקי היריות המצויינים בסדרת Metro. המשחק הראשון בסדרה יהיה זמין להורדה בין ה-1 ל-15 באוגוסט. ב-Metro 2033 עלינו לשרוד בעולם פוסט-אפוקליפטי השורץ במוטנטים, כאשר האנושות כולה כבר לא חיה מעל פני האדמה אלא בתוך מערות הרכבת התת-קרקעית.

Metro: Last Light

במשחק ההמשך ל-Metro 2033 אנו חוזרים למערות המטרו וגם הפעם עלינו להתמודד מול מוטנטים רצחניים ובני אדם מסוכנים לא פחות. האנושות המפולגת התחלקה למספר קבוצות כוח ובמהלך דרכנו ניתקל גם בחיילי מיליציה שינסו לעצור אותנו. Metro: Last Light יהיה זמין להורדה בין ה-16 לאוגוסט לסוף החודש.

Xbox One

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes

במהלך כל חודש אוגוסט תוכלו להוריד את פרק הפריקוול של Metal Gear Solid V ולחזור לנעליו של סנייק (שנקרא אז בכינויו "ביג בוס"). Ground Zeroes מתרחש שנים לפני המשחק הראשי Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (שיגיע אלינו בהמשך השנה), ומכין את השחקנים לסגנון המשחקיות הפתוח עם דגש על חופש פעולה וחשיבה מחוץ לקופסא.

How to Survive: Storm Warning Edition

החל מה-16 באוגוסט ועד ה-15 לספטמבר תוכלו להוריד את How to Survive, שבאופן לא כל כך מפתיע זורק אותנו בעולם עוין בו נצטרך לשרוד מול איתני הטבע וכמות אינסופית של זומבים צמאי דם. גרסת ה-Storm Warning שיצאה ל-Xbox One כוללת את המשחק המקורי שיצא למחשב ו-6 חבילות ה-DLC.

מה דעתכם על המשחקים החינמיים של אוגוסט? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י