הרשמה

צפו בקרב אפי ולא ערוך מתוך Total War: Warhammer

האורקים וחיילי האימפריה נפגשים בשדה הקרב - מי יצא עם ידו על העליונה?

סרטון משחקיות חדש של Total War: Warhammer לוקח אותנו עמוק אל תוך שדה קרב עקוב מדם

אחרי שקיבלנו הצצה קטנטנה לקרב הזה בטריילר הראשון בתוך מנוע המשחק של Total War: Warhammer, השבוע הגיע אלינו סרטון משחקיות בן 10 דקות המציג קרב ענקי ולא-ערוך בין שני צדדים: צבא האימפריה בהנהגתו של קארל פרנץ, ושבט ה-Greenskin בהנהגתו של האורק גרימגור. הסרטון נותן לנו הצצה לכמה מהיחידות שעדיין לא נחשפו כמו טרול ענקי שמקיא חומצה, עכביש עצבני שיכול לחסל יחידות רגליות במינימום מאמץ ואולי היחידות הכי מעניינות: קוסמים ומכשפים בשני צדדי המאבק המסוגלים למחוק צבאות שלמים בהינף יד.

באחד החלקים בסרטון (דקה 5:06 בסרטון אם להיות מדויקים), מכשף של האורקים מצליח להתקרב מספיק ליחידת הפרשים של האימפריה ומחסל כמעט את כולה עם כדור אנרגיה ענקי. הבעיה היא שכמו כל קוסם אי פעם, יהיה קשה להגן עליו מהתקפה ישירה כך שהשימוש בו הוא תמיד בגדר סיכון.

אחרי שנים של משחקים שניסו לדמות קרבות ענק בצורה הכי ריאליסטית שיש, סדרת Total War עוברת לתחום הפנטזיה עם Total War: Warhammer. משחק האסטרטגיה החדש יביא לנו קרבות עצומים עם מאות ואלפי יחידות, רק שהפעם הקרבות יתרחשו ביקום של Warhammer, משחק המיניאטורות הפופולרי שהוליד אינספור משחקי מחשב עד היום.

Total War: Warhammer עדיין לא קיבל תאריך יציאה ויושק בלעדית למחשב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:56 02.08.2015 | M M (אורח)

    מצחיק שלטרול יש נבוט בגודל של עשרה אנשים אבל הוא יעדיף לקטוף אותם אחד אחד, קצת מוריד מהמציאותיות בדבר (כן אפילו שזו פנטזיה)

  2. 2

    09:48 03.08.2015 | ב ב (אורח)

    מסכים 1, גם אני שמתי לב לזה. אנימציות זה טוב ויפה, אבל הן צריכות להיות הגיוניות.

    בכל מקרה, מאוד התלהבתי, נראה מדהים.

  3. 3

       | פורסם ע"י