הרשמה

שמועה: Final Fantasy XII מקבל רימייק

מסתמן כי המשחק נחשף בטעות באירוע מוזיקלי של Final Fantasy

אירוע מוזיקלי למעריצי Final Fantasy הביא איתו חשיפה לא צפויה. Square Enix עדיין לא הגיבה לאירוע

האם Final Fantasy XII, המשחק ה-12 בסדרה שיצא במקור ל-PS2, יקבל גרסה מחודשת לפלטפורמות הדור הנוכחי או אולי אפילו למובייל? סביר להניח שכן, אבל אנחנו עדיין מסתייגים עד להכרזה הרשמית של Square Enix. במהלך סוף השבוע נערכה הופעת Distant Worlds בפנסילבניה. אירועי ה-Distant Worlds מביאים את להיטי Final Fantasy לאורך השנים עם סימפוניה מול קהל חי, ובחודשים האחרונים הם מופיעים ברחבי העולם ואף הוציאו דיסק חדש של קאברים סימפונים לקטעים מוזיקליים מהסדרה בשם Distant Worlds 3. אז איך כל זה קשור לרימייק של Final Fantasy XII?

בהופעה האחרונה שנערכה בפנסילבניה, מנצח הסימפוניה ארני רות (Arnie Roth) פלט בטעות ש-Square עובדת על "רימייק ל-Final Fantasy XII". אז בטוח להגיד ש-Square תשיק מחדש את Final Fantasy XII באיזושהי צורה, אבל עדיין לא ברור מה הם מתכננים לעשות עם הכותר הקלאסי: ה"רימייק" יכול להיות השקת HD שתביא טקסטורות טיפה יותר חדות ותמיכה ברזולוציות מודרניות אבל לא הרבה מעבר לזה (כמו שעשו עם ההשקות המחודשות של Final Fantasy VII ו-VIII), הוא גם יכול להיות עיבוד מיוחד לפלטפורמות המובייל שכבר יכולות להתמודד עם גרפיקה מעידן ה-PS2, וכמובן שהחלום יהיה רימייק מלא עם גרפיקה מחודשת, עיבודים מוזיקליים חדשים ואולי אפילו תוכן חדש לגמרי. פרוייקט כזה לא נראה כל כך סביר לאור העובדה ש-Square עובדת כיום על שני כותרים עטירי תקציב: Final Fantasy XV והרימייק המלא ל-Final Fantasy VII.

אנחנו יודעים ש-Square מתכוונת להראות לנו תוכן חדש מתוך FFXV בכנס Gamescom שייפתח בהמשך השבוע, אז אולי הם שומרים את ההכרזה על FFXII לאותה הזדמנות.

מה דעתכם על רימייק ל-Final Fantasy XII? האם זה משחק שהייתם רוצים לחזור אליו או לשחק לראשונה על הדור הנוכחי?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י